Eerste FF quiz

Ik vond hem ook wel erg lastig, maar leuk gedaan @Eddie! Kreeg opeens wel elke keer 504 error te zien, dus hoop dat al mn antwoorden door zijn gekomen

1 like

Ja is ook zo. Maar mijn algemene kennis is ook bedroevend dus ik zal het een volgende keer niet beter doen denk ik haha. Ik ben hoog opgeleid en weet veel praktische dingen van het leven, maar van die feitjes over bekende mensen en de wereld enzo heb ik echt geen kaas gegeten. Is ook gewoon genant :persevere:

1 like

@Eddie surprise! Ik kon toch meedoen. Maar jezus hey, heb mn hersens soms echt moeten laten kraken! Goede quiz heb je gemaakt!

1 like

Heel leuk gedaan! Ik heb wat moeten gokken maar er waren ook een paar vragen die ik toevallig zeker wist (omdat ik recentelijk in het land zonder blauw in de vlag ben geweest bijvoorbeeld) en dan had ik echt een klein euforisch momentje haha :roll_eyes: Ik ben veel te fanatiek met spelletjes.

1 like

Super leuke quiz @Eddie! Echt zo’n leuk initiatief om samen te doen :smiley:

2 likes

Je hebt sowieso niet slechter dan mij gescoord joh

2 likes

Leuk!!! Vind die fotovragen wel moeilijk joh XD

2 likes

Dit was echt zo leuk! Maar die ‘wat hoort er niet bij vragen’ zoooo moeilijk, haha.
Ik zie dan echt de connectie niet!

2 likes

Haha dat betwijfel ik :joy:

1 like

Haha volgens mij heb ik echt zowat alles fout :joy::joy:

2 likes

Toch nog meegedaan! Echt moeilijk haha. Alleen de songtekst vraag wist ik zeker, de rest allemaal gegokt volgens mij :joy:

1 like

Haha oh god ik heb een paar vragen uit de losse pols gedaan en de rest niet. Volgende keer doe ik echt mee, echt super goeie quiz!

1 like

Ik ben nu op vakantie en heb alleen even vluchtig naar de vragen gekeken. Zitten echt wel wat lastige tussen, maar dat maakt het juist leuk! Volgende keer doe ik echt mee

1 like

Dit is echt tof, bedankt quizmaster @Eddie en de rest!

1 like

Leuk! Al denk ik dat veel fout heb, maar ach :stuck_out_tongue:

1 like

Jeetje zo moeilijk haha. En ik moest m ook nog eens in tien minuten maken want ik was het vergeten. :joy:

1 like

Dit was nog leuker dan ik had gedacht en moeilijker.

2 likes

Geweldige vragen bedacht @Eddie.

1 like

Leuk bedacht @Eddie! Heb de vragen nog net op tijd kunnen beantwoorden, was het vergeten haha. Dit geeft me wel flashbacks naar examens van de middelbare school, na elke vraag toch even het gevoel dat ik een dom kieken ben ofzo haha

1 like

Pff, best veel fout. Haha. Wel fijn om de antwoorden te weten. Benieuwd naar de uitslag! :grin:

2 likes