Eerste FF quiz

Nou, ik heb denk ik 3 punten haha… die scientology link had ik wel gelegd, maar had geen idee wie er nou allemaal bij horen :frowning:

3 likes

Mn ouders hebben hem net nog voor nep gedaan en hadden bijna alles goed. Zin in volgende week!

2 likes

Super leuke quiz! Grote complimenten aan jou!

1 like

Ja maaaarrrrrr Gwen Stefani’s broer is wel famous, hij zat ook in No Doubt! Ik dacht Mary Kate want zij is een tweeling.

Haha moest t ff zeggen

5 likes

Ik ook zoiets :joy:

1 like

He kak. Ik dacht bij die laatste dat Macron er juist wel bijhoorde maar hij is natuurlijk gewoon co vorst van Andorra, geen prins. En ik had geen flauw idee wat A was :stuck_out_tongue:

1 like

Ik dacht bij vraag 7; Kendall, want de rest heeft allemaal een broer maar zij alleen een halfbroer.

5 likes

Bedankt voor het maken (en nu nakijken…) van de quiz, top!

3 likes

Heee ik besef nu pas dat jij t bent!! Wat betekend je titel?

1 like

Vond die alleen die vraag van de rode duivels beetje ??? want het gebruikelijke speeltenue is toch rood? Want daar heb ik wel nog over gedacht namelijk :joy:

1 like

Oohw ik was vergeten dat de quiz zo vroeg al was vandaag, ik had het topic pas gezien om 22u15 en kon hem dus niet meer invullen :frowning: ik heb de quiz hier op papier ingevuld maar niet zo veel juiste antwoorden, leuke mix van vragen wel!
Note to self: volgende keer alarm instellen zodat ik de quiz niet opnieuw misloop :smiley:

2 likes

Maar ik ben Nederlandse hahaha ik weet niet eens of het NL team een mascotte heeft. Mijn lokale, landelijk niveau, voetbalclub speelt in geel dus ik dacht al: wtf doen die in deze quiz?!

3 likes

Dat komt door een wat maffe samenloop van zaken.

Per quizvraag worden de reacties van de deelnemers getoond, door de avatars van de deelnemers te tonen. Dat zijn er gemiddeld 90 per vraag en met 20 vragen is dat dus in ene 1800 avatars.

De server vindt dat niet helemaal leuk, want die heeft wat ingebakken limieten om te voorkomen dat mensen teveel vragen tegelijk kunnen stellen aan de server (zoals bijvoorbeeld 1800 vragen in 1 seconde!).

Voor nu moet je een keer of 10 op ‘ok’ drukken en dan laadt de pagina alsnog. Onhandig, maar iig heb je dan een workaround.

Ik ga wel kijken wat ik hieraan kan doen hoor. Maar dat heeft heel eventjes tijd nodig.

5 likes

Wauw @Zemraluani goed gedaan!

Edit: en @Eddie echt een goede quiz! Bedankt!

3 likes

Wauw wat veel deelnemers!!

Tevreden met mijn middenmoot plekje :grimacing:

Gefeliciteerd winnaars!!

En @Eddie, bedankt voor al het werk en de leuke quiz!

1 like

Omg

Nu doe ik nooit meer mee hoor, kan alleen maar slechter gaan

Thanks @Eddie :two_hearts::two_hearts::raised_hands:t3::raised_hands:t3:

6 likes

Gefeliciteerd @Zemraluani :slight_smile:

En wow, niet eens laatste :joy:

2 likes

Wat knap @Zemraluani !!
En Yay voor mijn acht punten whaha!

2 likes

Voor iedereen die niet op het podium is gekomen, heb ik wat lekkers:

22 likes

Het is juist leuk als het wat ingewikkelder is en anders gewoon de volgende keer beter. :slight_smile:
Het is toch voor de fun mensen moeten er vooral niet te zwaar aan tillen.

4 likes