Eerste FF quiz

Told you so!

Haha ook wel genant hoor, die cijfers. Alsof je weer op de middelbare zit en de leraar alle cijfers opnoemt en jij een 2 hebt.

5 likes

Hahaha ja ik zag het ook :broken_heart: sorry gurl
Maaaar
Je bent niet laatste
Als ik quizmaster ben wordt het makkelijker!!

2 likes

Ohh dit valt me alles mee! Ik vond het echt een super goeie quiz! Volgende keer ga ik er fatsoenlijk voor zitten :slight_smile: zo’n verzorgde quiz is wel een beetje aandacht waard.

2 likes

Haha dit is zo cute

@Zemraluani wooow niet normaal jouw score! Hoe dan :eek:

En snel nagekeken @Eddie, thanks!

2 likes

Ik ben allang blij dat ik niet laatste ben :redface:

4 likes

Net buiten het podium haha! Maar zeker tevreden over de score :+1
Echt heel leuk gedaan @Eddie!

2 likes

Dit doet me eraan denken dat ik een keer een pubquiz mee-organiseerde in het cafe van mijn vriend en ik in charge was van een paar rondes vragen en ook het nakijken. Ik had best leuke vragen bedacht maar tijdens de quiz zelf tikte ik ook een aantal wijntjes weg dus ik zat wel heel erg met de losse pols na te kijken hahahah. Kwam er zo’n team dat de hele avond alleen maar Cola Light had gedronken om ‘scherp te blijven’ (echt, het was een informele pubquiz voor stamgasten, als je won hoefde je niet voor je bier te betalen, chill the fuck out) na elke ronde verhaal bij mij halen als ‘secretaris’ en klagen over een vraag of te checken of een ander antwoord ook goed was :roll_eyes:. Dus echt nog extra respect @Eddie dat je dit allemaal doet en zo vlot ook.

6 likes

Dat is waar :grimacing: En misschien dat ik wel weer meedoe als jij QM bent haha.

1 like

Oh nou 8 punten haha. Goed begin I guess :grimacing:

1 like

Ja, ik ben daar sowieso ook beter in. Ik ben heel slecht in die ‘Wie hoort er niet bij?’ dingen haha.

2 likes