Oh oeps ik had dat ook maar ergens gelezen eigenlijk. Het zelfde als dat ze er zelf voor uit komt. Ik bedacht me later nog dat ze misschien helemaal niet wil dat iedereen het weet (en dat is ook haar goed recht).
Jammer 
Las op nu punt nl dat Zeilmeisje Laura Dekker moeder van een zoon geworden ist. Wist niet dat dit nieuwswaardig was (wist ook niet dat ze alweer 23 is…tijd gaat vlug)
https://www.ad.nl/show/igmar-felicia-stopt-per-direct-bij-qmusic~aa65eac1/
Ook een beetje apart dit, per direct weg.
Ah oki, ja bij die dj’s van 3fm bleven ze vaak nog een paar maanden vandaar.
Geen verrassing, had bij Igmar altijd het gevoel dat ie niet op zijn plek zat bij Q.
Wij hebben altijd 538 aan op werk dus ik vind het wel leuk!
Ik heb dit dus heel erg met Domien. Hij was altijd zo populair en nu bij Q is er volgens mij amper chemie met Fien en hoor je nooit meer wat over hem
Vond toen de ochtenshow met mattie, fien en igmar vooral leuk door igmar. Maar ik vond en vind mattie zo een naar persoon dat ik het heel sporadisch luisterde. mattie heeft toch ook wel een keer gezegd dat er chemie ontbrak tussen hem en igmar en fien?
Wat ernorm triest voor Britney. Ik hoop echt dat ze op een dag weer de regie helemaal zelf in handen mag hebben. Haar (nieuwe?) vriend is trouwens wel echt hot

Wie heeft er wel chemie met Mattie?
Marieke. Impopulaire mening maar ik vind Mattie wel leuk.
Klopt. Heeft Mattie gezegd in de media achter Igmars rug om. Maar he, whats new?!
Wietze hád chemie met Mattie.
Tesla…
Ik vind ze het wel heel leuk doen samen, dat moet ik wel toegeven.
Ah ja. Blijf altijd wel een beetje fan van haar. Hoewel ik haar Instagram-filmpjes vaak een beetje ongemakkelijk vind 
En daar rijdt ie nog steeds niet in
Volgens mij hoorde ik Igmar vanavond al bij 538? Dat lijkt me wel heel snel, begin te twijfelen of ik het goed hoorde nu
Ik las net dit, weet niet of het al besproken is:
https://www.ad.nl/show/vi-verslaggever-dennis-schouten-23-getroffen-door-tia~a4d4f0e8/
Edit: Dit is de ex-vriend van Lotte van der Zee.