EGF Boulevard

Ik heb die eerste zin denk ik wel 15 keer gelezen voor ik hem snapte en ik weet nog steeds niet of ik het nu begrijp haha.

Does, de hond, is naar de zus van Daisy, die kinderen heeft. De kat is naar vrienden die al een naaktkat hebben. Zoiets?

1 like

Oh ja hoor, het is absoluut positief dat ze een nieuwe vriendin heeft, dat bedoelde ik zeker niet. Ik vermeldde het er gewoon bij omdat, toen ze dat bekendmaakte, de negatieve commentaren zijn beginnen komen. Zo van ā€˜Nu ga je niet op reis met Daisy maar met je nieuwe vriendin met ons geld’ en mensen die uitleg vroegen wat er met het geld ging gebeuren. Ik vind het niet okĆ© dat mensen zulke reacties plaatsen maar snap wel dat er vragen zijn over wat er nu met het geld gaat gebeuren

1 like

Nikki heeft toen wel een keer een reactie gegeven op de crowd-funding. Volgens mij dat ze de dromen van Daisy nog wel wil najagen, dus wat Daisy niet kon doen, dat zij dat dan voor haar gaat doen. Maar ik vind het ook een beetje twijfelachtig. Zij verdient zelf volgens mij genoeg en ik vind dat het haar wel zou sieren als ze een deel van het bedrag aan mensen in een soortgelijke situatie zou doneren. Vooral omdat ze die traplift ook kregen uiteindelijk, want daar zamelden ze in eerste instantie ook geld voor in.

1 like

Lil kleine en Jaimy krijgen een jongetje. Zie filmpješŸ™ˆ. Ik dacht eerst ā€˜wat is dit nou weer voor vaag gedoe’ tot ik zag dat die meiden een zin naar boven hielden.

Klik voor filmpje. Link deed het niet.

Een champagnebazooka.

Dat is alles waar ik op kan focussen. Waarom is verspilling toch zo in? Wat is de lol van een hele dure fles drank leegschieten?

12 likes

Uhh anders ziet niemand hoeveel geld je hebt natuurlijk.

Haha jezus ik vind dit ook zo irritant. Echt net een kleuter met te veel geld.

10 likes

Fijn dat dit eens gezegd wordt :yellow_heart:

Ja belachelijk toch? Daarom vroeg ik me dus eerst af waar ik hemelsnaam naar aan het kijken was.

4 likes

Oh echt hahah? Dat heb ik gemist!

En ik maar denken dat er een nieuw Kardashian schandaal is.
Overigens wel even echt rustig daar he?

3 likes

Volgens mij rommelt het wel een beetje tussen Kylie en Travis, maar meer info heb ik er ook niet over.

1 like

Ik kan alleen maar denken aan die crowdfundactie voor Kylie Jenner zodat zij de jongste biljardair ooit zou zijn.

Een crowdfundactie. Voor een biljonair.

44 likes

Ik zou dat echt zielig voor haar vinden. Dan heb je heel veel geld maar wordt je op meerdere wijze verraden.

Hoe Lil’ Kleine met zijn geld flasht vind het zo onaantrekkelijk. De hele tijd inzoomen op zijn LV kleding, Rolex. Nu staat hij weer in zijn stories een vitrine sigaren te filmen, boeie. (ik volg hem om me te ergeren)

17 likes

N.a.v jouw post even gekeken, maar jezus wat een aanstelleritis heeft dat joch.

3 likes

Ik heb ook even naar zijn stories gekeken, zijn prioriteiten lijken te liggen bij heel veel geld uitgeven aan champagne etc. wat ie vervolgens allemaal wegspuit. En vooral laten zien hoeveel geld ie heeft, lil richie :face_with_raised_eyebrow: ben benieuwd naar zijn gedrag als ie straks vader is geworden

1 like

Ik volg hem niet meer want word er echt een beetje boos van ofzo .
Mega slecht voorbeeld voor zijn jonge fans.
Briefjes van 500,- verbranden, geld verscheuren, een dik pak geld weggeven aan een kind van 4 of 5 alsof hij haar 5,- zakgeld geeft , met briefjes van 500,- in zn trui aankomen bij zijn lancering van zn kledingmerk…
Hij doet net alsof het niks waard is… en dat dat de standaard is .

7 likes

Vraag me dan altijd af hoe het gaat zijn als het succes minder wordt.

1 like

Hahaha haar maagje. Moet er nog steeds om lachen.

19 likes