EGF Boulevard

Voor de liefhebbers van celebrity roddels en leed.

17 likes

Oh ik zie het. Ze was een paar minuten eerder. Heb het niet gezien omdat ik dat plaatje aan het bewerken was. Kan m deleten. Wel jammer van de inspanning :sob:

Moet ik het plaatje daarheen verhuizen @anon79778179

Jaa het plaatje mag zeker mee!

Het mag ook dit topic blijven hoor dan laten we die van muj zakken of verwijderen. Weet niet wie de mods zijn?

Ja ik haha

1 like

Oooh hahaha verwijder hem maar dan als je wilt

1 like

Oehhh ff lezen/kijken!

Hmm ja. Lipfillers zeker, maar neus vind ik dan op zich goed gedaan. Ik vind haar prachtig zoals ze is dus ik hoop dat ze niet meer gaat doen in de toekomst. Ze heeft wel andere gezondheidsproblemen om zich hier druk om te maken denk ik. Hoop ik. :grimacing:

2 likes

Andre en Monique zijn weer bij elkaar (wat verassend)

Maar ik zat dus eens op hun insta. En wat een debiele reacties plaatst die bas smit elke keer zeg. Heeft hij niks beters te doen? Marco Borsato gaat er dan nog wat smileys op reageren :roll_eyes:.

3 likes

Ik vind het top dat ik nu gewoon dit topic vanaf het begin kan volgen zonder 637494027 pagina`s bij te hoeven lezen of halverwege binnen te vallen :smile:.

Verder ben ik aan het wachten tot Waylon weer leip wordt over zijn 18e plek.

5 likes

Lol, dat is 'ie schijnbaar dus al geworden! Las net iets op het AD erover, in een premium artikel.

1 like

Volgens mij zijn er hier nog meer lezers van blindgossip toch? Staan de afgelopen week allemaal berichten over bekende modellen die in Cannes met mannen naar bed gaan voor geld.

Mama Kris zou bijv. ook Kendall hiervoor aanbieden:
http://blindgossip.com/?p=91670

Vind het echt bizar om te lezen, maar meestal kloppen de berichten op blindgossip wel. Waarom zouden ze dit doen als ze al zoveel geld hebben?

Maar @ClaireCharlotte het gaat hier over een 30jarig model? Zo oud is Kendall toch niet?

Heb trouwens eens eerder iets gelezen over modellen die tevens prostituees zijn, maar dat ging voornamelijk over de zogenoemde ‘ig-models’. Zij doen alsof ze model zijn, maar worden in principe door rijke mannen over de wereld gevlogen om op hun feestjes te komen en daar ook seks te hebben met gasten.

Denk trouwens wel dat het vooral over modellen uit een wat lager segment als Kendall en Gigi gaan, eerder over a la Emily Ratwijoko (of hoe je het schrijft, bedoel ook niet per def haar, maar wel in dat segment)

In de comments op dat artikel van blind gossip worden ook juist Kendall, Bella en Gigi vaak genoemd.
Over die instagram modellen heb ik inderdaad ook wel eens gelezen, ook zo vaag joh!

2 likes

Volgens blindgossip heeft ze geen lupus maar een enorm drugsprobleem en had ze daarom een nieuwe nier nodig. Ik zou het wel heel erg vinden als dit waar bleek te zijn.

2 likes

Chrissy Teigen is bevallen (van een zoontje)! Naam is nog niet bekend.

5 likes

Ligt het aan mij of heeft Dee hier een best lang hoofd
Add images

1 like

Haha en dan?

2 likes

Huh ik dacht dat dit Noor was…

Bedoelde eigenlijk een breed hoofd, of ja vond t dr haar een beetje gek zitten
Maar bedoelde er niks slechts mee hoor