Ja 11 jaar is lang, maar je moet het toch los laten en begrijpen dat iemand door gaat met haar leven. Ik vind dat hij niks op Instagram erover had moeten zetten.
Ik neem terug dat ik het zielig voor hem vind om er vanuit te gaan dat het iets met hem doet. Wat een kansloze actie dit zeg. Waarom zou je openbaar reageren op de verloving van je ex?
(En waarom zou je iemand taggen onder de verlovingsfoto van zijn ex? Mensen zijn niet goed bij hun hoofd…)
Ik vind het overigens ook niet zielig voor dat meisje van dat flesje en net goed. Het zelfde als wanneer instagrammers de ouders van kinderen een bericht sturen wanneer hun kind van 9 naar hen stuurt: ‘hey schatje neuk me’.
Iemand reageert ook met: wat een triest bericht dit… als je iemand wat gunt dan gebruik je niet zo een moment om zelf je minuut van fame te pakken om wat aandacht te krijgen. je laat hiermee juist het tegenovergestelde zien. heel triest dat zelf medelijden!
Reageert hij met: heb je wel eens in de spiegel gekeken?
Okeeee 
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.