EGF Boulevard

Ahhhh wat gaaf!

Chris Martin en Dakota Johnson verwachten een kind volgens TMZ

De blauwe ballonnen vliegen weg en daarom zou het een jongen zijn? Ik zou eerder denken dat de achterblijvende kleur het geslacht van de baby zou zijn.

3 likes

Ik wist niet eens dat zij wat hadden :see_no_evil:

22 likes

17

Love deze kop.

19 likes

Haha precies mijn gedachte!

1 like

Dit klopt niet. Dakota is niet zwanger.

1 like

Ach zou leuk voor ze zijn !

1 like

Welke frietzaak :grimacing:?

De M.i.ck.y op de M.aa.s.p.o.ort

Ohja weet dat hij daar in de buurt woonde. Op de basisschool gingen we langs zijn huis fietsen :joy:

Hahaha wtf, wist dat hij in db woonde maar had geen idee dat hij daar in de buurt zat

2 likes

Ik las net dit artikel (wat vreselijk is voor haar):

Maar ik schrok wel een beetje van haar hoofd. Ik wist dit wel maar ik heb het idee dat het alleen nog maar weer erger is geworden:

Vroeger:
Sam-Mitchell-Danniella-Westbrook

Ik lees nu dit (artikel van paar maanden terug):

‘Apparently the mum-of-two has no left cheekbone and no gums on the top of her mouth, and wears a whole denture which sits on the roof of her mouth.’

Omg Pommeline en Fabrizio van temptation island zijn verloofd.

4 likes

Wtf waarom heb ik m daar nooit gespot :o_o:

1 like

Haha wauw, ik kwam hier veel te vaak en nog nooit gezien.

2 likes

@Mario @Alpacamybags het is wel echt lang geleden hoor, iets van 20 jaar

1 like

Kanye zucht…

https://twitter.com/deray/status/1050439129442476032?s=21

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6265299/Trump-says-campaigning-Kanye-rapper-visits-White-House.html

Oh en hij heeft per ongeluk zijn iPhone pincode laten zien.

1 like

Hij heeft echt professionele hulp nodig, maar had gelezen dat hij zijn medicijnen niet neemt dus vrees dat hij hulp sws niet accepteert :frowning:

Ik snap nooit iets van wat hij zegt

Volgens mij snapt hij het alleen zelf

Ik zag deze net op reddit, Kanye heeft 00000 als beveiligingscode op zijn telefoon. Of hij heeft zijn code van te voren veranderd, omdat hij wist dat hij gefilmd zou worden of hij heeft de boel gewoon echt niet goed beveiligd, zal denk ik nog wel aardig wat gekkigheid op die telefoon staan met zijn gedrag de laatste maanden…