Ahhhh wat gaaf!
Chris Martin en Dakota Johnson verwachten een kind volgens TMZ
De blauwe ballonnen vliegen weg en daarom zou het een jongen zijn? Ik zou eerder denken dat de achterblijvende kleur het geslacht van de baby zou zijn.
Ik wist niet eens dat zij wat hadden
Love deze kop.
Haha precies mijn gedachte!
Dit klopt niet. Dakota is niet zwanger.
Ach zou leuk voor ze zijn !
Welke frietzaak ?
De M.i.ck.y op de M.aa.s.p.o.ort
Ohja weet dat hij daar in de buurt woonde. Op de basisschool gingen we langs zijn huis fietsen
Hahaha wtf, wist dat hij in db woonde maar had geen idee dat hij daar in de buurt zat
Ik las net dit artikel (wat vreselijk is voor haar):
Maar ik schrok wel een beetje van haar hoofd. Ik wist dit wel maar ik heb het idee dat het alleen nog maar weer erger is geworden:
Vroeger:

Ik lees nu dit (artikel van paar maanden terug):
‘Apparently the mum-of-two has no left cheekbone and no gums on the top of her mouth, and wears a whole denture which sits on the roof of her mouth.’
Omg Pommeline en Fabrizio van temptation island zijn verloofd.
Wtf waarom heb ik m daar nooit gespot
Haha wauw, ik kwam hier veel te vaak en nog nooit gezien.
Kanye zucht…
https://twitter.com/deray/status/1050439129442476032?s=21
Oh en hij heeft per ongeluk zijn iPhone pincode laten zien.
Hij heeft echt professionele hulp nodig, maar had gelezen dat hij zijn medicijnen niet neemt dus vrees dat hij hulp sws niet accepteert
Ik snap nooit iets van wat hij zegt
Volgens mij snapt hij het alleen zelf
Ik zag deze net op reddit, Kanye heeft 00000 als beveiligingscode op zijn telefoon. Of hij heeft zijn code van te voren veranderd, omdat hij wist dat hij gefilmd zou worden of hij heeft de boel gewoon echt niet goed beveiligd, zal denk ik nog wel aardig wat gekkigheid op die telefoon staan met zijn gedrag de laatste maanden…