EGF Herinneringen

Hahaha ohhh het was echt hilarisch toen we nog steeds in de lucht waren op het afgesproken tijdstip :joy::joy::joy:

10 likes

Nou ik vond dat zeer STRESSVOL

16 likes

Toen dacht ik echt dat het een grap was en dat EGF misschien nog zou doorbestaan

4 likes

Ik dacht sowieso eerst dat het een grap was omdat een of andere member die er daarvoor nooit was ineens zei “Ja het gaat stoppen”. Zonder reden of wat dan ook. Vond dat zo vaag toen :joy:

8 likes

Ja en zij was ‘van hoofdkantoor’

2 likes

Oja, dat was zo raar! Zelfs de mods wisten van niks!

1 like

Ik kan me alleen haar naam niet meer herinneren maar wel dat ik echt dacht “ga weg”. En toen kwam er een of andere iter toch die zei dat het door AVG was. Of was dat een moderator die dat zei voor de iter. Hoe dan ook, zo fucking raar ging dat toen.

1 like

Haar naam was iets van yougotpunked of iets in die richting. :sweat_smile:

10 likes

Hahahaha ojaa mijn god

Ik vond het zo grappig dat de eerste reactie daarop was “Wie ben jij eigenlijk?”

13 likes

En toen ook nog die zogenaamde belofte dat ze linkjes zouden plaatsen naar de twee fora. Nooit gebeurd natuurlijk.

4 likes

Wat vonden jullie schokkender?

• De aankondiging van de Brexit
  • De aankondiging van het sluiten van EGF

0 stemmers

2 likes

Hmm eigenlijk wel EGF want die zag ik ecjt niet aankomen, Brexit wel.
Maar de EGF-deal ging sneller dan 3 years and counting dus eind goed al goed (maar niet voor het VK)

5 likes

Ik weet nog wel dat ik bij die aankondiging dacht ‘ah ook wel chill, nu ga ik echt veel tijd over houden voor andere dingen’

Anderhalf jaar later

ja lol

68 likes

Hahahah ja ik dach ‘nu ga ik echt iets met mijn leven doen.’

Who was I kidding :joy:

17 likes

Ik vind vooral die 29 dagen leestijd zo confronterend. Ik heb ook 29 hele dagen hier gelezen. Ik had verdorie Russisch kunnen leren in die tijd.

24 likes

Ik dacht vooral, ben ik na jaren mee lezen eindelijk gaan mee posten en weg forum :confounded:

2 likes

Waar kan ik mijn statistieken zien?

via je avatar! en dan op je naam klikken

Hahaha, ja ik schrik er ook altijd een beetje van en dan denk ik: ik moet echt een hobby zoeken.

Ik probeer al te minderen sinds ik een baby heb, maar nu slaapt ie bvb en dan wilde ik eigenlijk de was vouwen, maar niet dus, die ligt naast me. :rofl:

2 likes