EGF Herinneringen

Ik kan mij nog een heel spannend verhaal herinneren van een forumlid die bij een koffietentje werkte en een jongen die zij leuk vond. Heb het topic heel vaak gerefreshed om te kijken of ze een live update had haha

21 likes

Toen diegene met 15 accounts werd ontmaskerd. Godverdomme wat was dat spannend.

Ohja en toen er allemaal drama achter elkaar was in het beuty topic. Een serena gate ( Toen Sjors zon lange phylosophiesche text had op zn facebook) en daarvoor was er iets met cynthia ofzo. Ik weet nog dat ik toen in valencia zat en het forum steeds strak in de gate hield hahaha.
Dr waren ineens zoveel gates schiphol was er niks bij

61 likes

Im holding you in de gate

28 likes

Het is een hele oude koe, maar de bettygate is voor mij denk ik hĂ©t forummoment. Dat was 2011 denk ik? Of misschien 2010? Ik weet iig nog dat ik ‘s avonds in bed op het zolderkamertje bij m’n ouders t forum aan het refreshen was, zo spannend was het toen haha. Iconisch gewoon.

24 likes

Zullen we Mascha vragen of zij de screenshots hier wilt plaatsen.

18 likes

Hahaha ja. staan die eigenlijk niet op de tumblr?

1 like

Rip beutyblog tijdperk, dat was echt zo juicy

1 like

Omg ja de tumblr haha. Heerlijk ben daar nu op aan t zoeken

1 like

‘Sorry als jullie haar niet vinden lijken’ :broken_heart:

7 likes



17 likes

Hahah heerlijk :heart::heart: ik ga eens even zoeken op mijn laptop daar moet ik ook nog wat screenshots hebben.

1 like

Toen diegene met 15 accounts werd ontmaskerd, eindelijk een forum drama dat ik live mee kreeg. Verder zijn echt veel dingen me ontgaan.
Er was ook ooit iemand die iets postte over een jongen met lange donkere krullen die Thalys heette, weet niet meer precies het verhaal, maar nog wel dat zij verliefd op hem was of postte dat ze een relatie hadden ofzo, terwijl hij claimde haar niet te kennen. (Hij zat toen op fb en omdat ik hem wilde bekijken moest ik mezelf ook op fb aanmelden haha. Door dit verhaal ben ik lid van fb)
En Onur natuurlijk! Volgens mij heb ik nog wel memes op mn telefoon met hem

2 likes

Ohja en hij kreeg de bijnaam koffietentvent? Of haal ik nu twee verhalen door elkaar? :sweat_smile:

2 likes

ik heb alleen mijn speech :sweat_smile::joy:

25 likes

Was een goeie speech geez :heart:

1 like

Wanneer was dat met de 15 accounts? En ik welk topic.Kan me het vaag herinneren.

Forumergernissen.

Iemand was in alle topics aan het stoken over groepjes die ontstonden ofzo. En toen zei ik in het forumergernissen dat ik me daar aan ergerde want ik zag nergens groepjes. Toen was daar een kleine discussie over en toen kwam @jeg ineens met. Jongens dont feed the trol. Dua wij zo huh wat dan en ineens kwam er een groot bericht of iets met uitleg over de 15 accounts

3 likes

Oh wow haha, ik merk zulke dingen nooit op. Ga proberen het terug te zoeken.

Quantum had haar al ontmaskerd volgens mij. Pas later kwamen de moderators erbij. Dat was trollercoasters toch?

2 likes

ik heb dus heel lang gedacht dat dit over een slecht holland programma gaat dat een transgender jongetje volgt, tot ik dus thierry bidet bedacht

1 like