EGF Herinneringen

Jaa nou trollercoaster was het account wat het nog tot het einde heeft gered. Wel een van die 15 accounts. De laatse dag in het laatste topic waar we dan wachten tot het “”"“12"”""" uur zou zijn maakte zij nog een kut opmerking en toen heeft @jeg haar geblokt hahahaha.

Maar volgens mij had quantum haar allanger door en de mods hadden het onderzocht ofzo.

1 like

Het leukste vond ik dat we allemaal bij elkaar in 1 topic waren toen het forum gesloten zou worden. Maar toen gebeurde er niks hahaha

16 likes

Beter dat hij EGF noemt dan dit forum en we meteen overspoeld worden :scream:

12 likes

Lijkt me best leuk als hij hier stiekem mee zou posten

1 like

Hmm er is 2% gestemd bij ben jij een man en 2% bij ben je een bekende… Hey Bram!

3 likes

Bram reageert wel vaak op zn youtube reacties. Miss ook op twitter. Shall we ask :smirk:

Maar misschien wil hij het niet openbaar toegeven, dus moeten we een code bedenken😂

Edit: trouwens hoe kut als je een heftige biecht hebt geplaatst in het laatste biechttopic, omdat je dacht dat die voor altijd zou verdwijnen

12 likes

Niemand? Admins en moderators mogen niet trollen dus wij geven uiteraard eerlijk antwoord.

Samenvatting

:troll:

9 likes

Ik kan me nog herinneren van echt lang geleden dat er een meisje in het centraal zwangerschap en geboorte topic ook zo’n enorme trol bleek te zijn. Ze had 2 kinderen en 1 kindje was overleden? En een vakantie huis is Miami. Inclusief site voor het overleden kindje, wat dus helemaal niet waar bleek te zijn.

2 likes

Oh ja, haar weet ik ook nog

Omg ik leg nu de link pas. Mascha had het hier ooit een blogpost of video over. Nooit de link gelegd dat dat van het egf was. Dacht dat het een amerikaans forum was ofzo.

Ik weet nog de legendarische binnenkomst van een meelezer die een still uit de vlog van Mas postte. Ging toen uren over feit of de beste man (Greg) nou een boner had of niet :joy:

12 likes
  • Breezah topics
  • scooterforum rel
  • fok forum rel
  • roxy
  • onur
  • kissie
  • suikertje

dit gaat allemaal wel wayyy back.

26 likes

ik zag kissie haar insta laatst voorbij komen maar ze is behoorlijk positief veranderd.

2 likes

Ik kan me nog de Dutch bodybuilding rel herinneren!

11 likes

Ik mis fangirl23

10 likes

ojaaa die ook nog!

1 like

https://kissies.se voor de liefhebbers

8 likes

en die hele cory kennedy/ cobra snake hype

10 likes

Haha die bruine gatenlaarzen.

6 likes