EGF Herinneringen

Moet bij het woord bakfiets aan de forummer bakfiets en de bakfietsmethode foto’s denken

Zat ook sinds 2005 op egf, 15 jarig forum jubileum heeuuuj

5 likes

Wie herinnert zich nog Primavera? Ik was echt fan van haar, maar volgens mij was bijna iedereen dat op Style&Fashion.

En je had madam nogwat. Ze droeg altijd veel vintage dingen en is uiteindelijk ook de webwinkel FrouFrou’s gestart. (Mag ik dit zo openbaar posten?) Dat vond ik toen heel cool. Nu ik op die site kijk zie ik dat ze die webshop in 2008 is begonnen. :no_mouth: Ik heb echt teveel tijd op het internet doorgebracht in mijn leven.

8 likes

Jaaa ik vond haar ook zo cool. Volgens mij ging ze ook met haar vriend en kind toen naar Sziget. Ben zo benieuwd hoe het met haar is!

2 likes

Ja, die primavera herinner ik me ook nog! En dat al die S&F-meisjes een mystylediary hadden.

Wie herinnert zich ClassyGirly (of zoiets) nog? Lange blonde vrouw, zij had ook een hele populaire stijl toen, met bijvoorbeeld die Tiffany Alana rokken:

4 likes

Liefst met die lelijke Fornarina hakken eronder.

10 likes

Ohh ja Fornarina :yellow_heart:

1 like

20 likes

Moest even dubbelchecken of ik niet in het show je laatste aankopen topic zat… gelukkig niet laat ik maar zeggen

3 likes

Guilty :neutral_face:

1 like

Ja het kon zeker lelijker in die tijd:

image

29 likes

Omg die tassen. Daar heb ik er ook nog een van gehad.
Ik snap nu niet meer wat me bezielde.

Ohjaaa, van Friis & Company ofzo toch?

3 likes

Ja die had ik ook, of Juicy Couture :joy:

Ik heb deze trend gemist, lijkt wel een badhanddoek :joy:

3 likes

Sander is nu bij het programma Lang leve de liefde. Z’n date vraagt: ben je eigenlijk wel je wilde haren verloren? Zal ze dit forum kennen? :sunglasses:

2 likes

Ik was rabarber aan het snijden en volgens mij is die niet goed :persevere:
Moest direct denken aan gaatjesfobie, het bestaan daarvan weet ik door egf

PAS OP NIET KLIKKEN ALS JE DAT HEBT!!!

Edit: Hopelijk zo duidelijker sorry :open_mouth:

3 likes

iehehh ik klikte al voordat ik het gelezen had

3 likes

Was er niet ook een verhalen / story topic waar mensen dan hun eigen geschreven verhalen dropten? Of ben ik in de war met een ander forum? Vond dat er altijd wel een leuk verhaal tussen zat.

3 likes

ZEKER :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Sorry ik heb het er nu in caps bij gezet :nauseated_face:

1 like