EGF Herinneringen

Lange t-shirts met kettingprint. Doodshoofdshirtjes?

2 likes

Een rode hartjesketting (van de H&M?)!

7 likes

Ja, die bedoel ik inderdaad!

Die had ik ook!

Die cobra snake / cory kennedy gaatjes laarzen waren ook helemaal de shit hier.

Ik kan geen afbeelding vinden helaas.
Jullie weten vast nog wat ik bedoel :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Oh nu heb ik er toch 1 gevonden

afbeelding

21 likes

Zij heet nu d eco ru sh op instagram :slight_smile: (aan elkaar dus)

5 likes

Weten jullie ook nog dat er toen een tijdje zo’n website heel hip was waar dan party foto’s opkwamen met veel flits met allemaal hele hippe fashionable mensen? Ik had toen m’n 17e verjaardagsfeest in dat ‘thema’ gedaan lol

2 likes

Haha wauw goede oude tijd, ik kan deze foto gewoon ruiken :heart:

2 likes

Er waren ook heel veel meiden die van die schoentjes gingen halen bijeen winkel in Den Haag. Ik kende dat winkeltje en het was eigenlijk een soort marktwinkeltje(en kleding was ook nou niet echt goede kwaliteit) Maar echt zoveel waren helemaal lyrisch over die schoenen.

3 likes

Ja The Cobrasnake :crazy_face:

Of bedoel je die niet??

3 likes

Oooh wacht heette die website zo!! Ah ja daarom moest ik er ook aan denken. Haha echt leuk om weer terug te zien

2 likes

Cory kennedyyyy! Ben benieuwd wat zij doet nu haha

Edit: oh spuit elf ik zie net dat het hierboven over haar gaat haha :sweat_smile:

elke egf-trend is achteraf gezien een beetje markt en goedkoop toch? :’)

2 likes

WAUW

1 like

Wow haar huis ziet eruit alsof ze fulltime instagrammer is. Die Prada canvas is wel awesome.

Ik herinner me ineens een of ander groen vest van C&A? dat iedereen ineens moest hebben (dat is van iets minder lang geleden, 2017 of zoiets)

1 like

O ja het c&a vest! Mijn moeder wees die aan in de winkel en toen zei ik ‘ja die heeft heel het forum’, rare blik kreeg ik toen :joy:

2 likes

Was dat in dezelfde periode als de groene sjaal van c&a? Die herinner ik me wel.

Kennen jullie de H&M trend plissé jurk nog? Hij was er in een paar kleuren waaronder nude en felgroen. Het was zo’n rechte wijde jurk tot de knie met driekwart mouwen.

Ik zoek een foto, maar kan er geen één vinden. Moet je nagaan hoe lang dat geleden is…

4 likes