EGF Herinneringen

omdat we iedere keer gebanned werden denk ik. Op een gegeven moment had ik zelfs een permaban :upside_down_face:

ik denk dat iedereen er op een gegeven moment een beetje klaar mee was dat we steeds nieuwe accounts moesten aanmaken :rofl:

4 likes

ja geen idee eigenlijk :face_with_monocle:

Italian, rundeeprunwild, suikertje (…), bettygate; zoveel herinneringen komen naar boven!

Het Breezahtopic mis ik wel echt, was stiekem mijn guilty pleasure. En ik heb er ook wel eens foto’s van mensen in gepost toen die ik rl kende.

11 likes

Hij is best goed bevriend met Bonnie en over haar en Nick ging/gaat het best vaak en werd er wel eens over gevoelige dingen gespeculeerd. Kan me inderdaad goed voorstellen dat hij zijn beeld van het forum daarop baseert en niet in andere topics kijkt als er zulke dingen besproken worden, al is het maar in 1 topic. En kan me ook voorstellen dat ie hier überhaupt nooit is geweest, maar dat zij dat samen besproken hebben en dat ie daarmee z’n beeld over EGF heeft gevormd.

Het juicy topic van een forumlid dat co-schappen liep en een affaire kreeg met haar begeleider. Iedereen hing aan haar lippen en ze plaatste bijna dagelijks updates. Uiteindelijk bleek het allemaal verzonnen te zijn.

De Cristiano Ronaldo-hype rond 2006. Bijna alle topics gingen over hem!

Toen we nog enorme plaatjes in onze handtekening konden zetten en je daardoor eindeloos moest scrollen om de volgende post te lezen.

9 likes

Haha wat is dit?! Ik heb echt iets gemist door al die jaren alleen op mode te zitten.

5 likes

Ik krijg echt zo’n ontzettende vlaag van nostalgie over mij heen als hier ik over de echt vroege EGF dagen lees (2005/2008 zo) hebben jullie dit ook? haha

21 likes

Ja, heel herkenbaar. Van EGF heb ik meer dingen opgeslagen in mijn hoofd dan van mijn echte leven geloof ik :joy:

5 likes

Hahaha ik ook, denk ook serieus dat het forum zo’n beetje mijn leven was toen ik een jaar of 15/16 was :joy:.

4 likes

Same! Kan me ook echt bijna alles nog herinneren wat ik hier lees.

2 likes

ik heb nog wel eens dat ik ā€˜ā€˜ell’’ intyp in mijn adresbalk omdat de link dan altijd automatisch aangevuld werd

14 likes

Omg, het was zo’n creep. Vond het ook echt heel bijzonder dat hij best veel meisjes het bed in heeft gekregen (nou ja, dat verhaal ging rond). Zou me niet verbazen als hij dat op deze manier voor elkaar heeft gekregen.

1 like

er waren ook altijd veek van die stijltopics van beroemdheden op s&f, sienna miller enzo. Kate moss, en nog wat van die types die toen nogal hot waren. The hills enzo :laughing:

sommige dingen vind ik nog steeds heel leuk trouwens ( heel hard hopen dat dat weer eens mode wordt ipv die neon kleurtjes en mode van nu ) Ik heb last van nostalgie denk ik :rofl:

2 likes

Is dat gerucht überhaupt waar? Dat kwam toen ook ineens uit het niets. Het was ook niet bepaald een aantrekkelijk type…

1 like

Lijkt mij ook erg sterk hoor. Daarnaast vond ik hem niet echt vriendelijk in de DM’s die ik heb mogen ontvangen, herinner ik me.

1 like

Heeeeel vroeger (ik denk rond 2003/2004?) had je allemaal ā€˜gangs’. De sterretjesgang enzo. Dat waren pas kliekjes haha. Wie herinnert zich dat nog?

9 likes

Kent iemand nog die blogster die tandarts was (of toch een naam had met ā€˜tooth’ erin)? Ze had lang blond haar en postte heel vaak op het forum. Lechatnoir ken ik ook nog, zij maakte het 5 euro rokje van h&m populair. Of was dat op girlscene

4 likes

Toothfairy toch? Volgens mij heette ze Angela.

5 likes

Toen dat geheim account er nog was werd daar wel een aantal keer mee gebiecht dat forummers met hem het bed gedeeld hadden. Kwam vrij oprecht over vond ik toen, maar goed, who knows. Misschien zit hij er zelf wel gewoon achter.

Kan me Italian ook nog wel herinneren, met zijn gelul over vallei orgamses en weet ik het

4 likes

Volgens mij was dat op gs!

Ik krijg nu echt flashbacks naar het 5 euro rokje. Ik had er echt 10 waardoor het helemaal niet zo goedkoop meer was :joy: En natuurlijk droeg ik het rokje met een stipjespanty.

4 likes