EGF Herinneringen

Deze wanstaltige dingen heb ik ook nog via EFG besteld. Volgens mij via Curls.

afbeelding

6 likes

Ik was ook ooit bij een forummeeting waar hij ook was. Maar ik vond hem echt totaaal niet aantrekkelijk haha. Maar smaken verschillen blijkbaar :wink:

Ik herinner me ook opeens de photoshop ontmaskeringen van Toeps. Was ook vermakelijk.

14 likes

Wie was ooit zo ziek dat ze had overgegeven op haar deken en deze uit schaamte op het dak had gegooid? Of verzin ik dit :joy:

26 likes

Jaaa en toen moest ze een jaar lang het konijnenhok schoonmaken anders ging d’r oom haar verlinken

18 likes

Was die laatste niet een FF bericht, klinkt als recent :joy:

4 likes

Ik ken alleen een ā€œBakkesā€ die als avatar een bak met bloemen had, weetniet of je haar bedoelt?

1 like

Of die foto’s van Onur Torko? Zo heette die gast toch?

1 like

Was dat niet bakfiets ofzo?

3 likes

Oh ja, heel fijn. Dat verklaart alle nieuwe aanmeldingen.

7 likes

True. Alleen jammer dat we nu meteen weer als ā€˜dat forum met die nare meisjes’ bekend moeten staan door maar liefst twee hele topics waar wat geroddeld wordt. Dus thanks diegene!

5 likes

waar gaat dit allemaal over? volg het niet helemaal geloof ik :face_with_monocle:

1 like

o wauw dus er zit hier ergens een snitch…
ik ken die hele Bram overigens ( gelukkig ) niet. ooooo wat ben ik nu gemeen zeg.

:sweat_smile:

8 likes

Er zijn nooit nare dingen over bram gezegd maar goed. Thanks sabine :slightly_smiling_face:

Bram is best tof overigens.

8 likes

Terwijl we over Bram altijd redelijk positief zijn, maar goed twee topics waarin het merendeel van het forum niet eens meepost geeft natuurlijk een goed beeld van de werkelijkheid.

Klopt idd maar om dan een heel forum vervelend te vinden om die 2 topics…

2 likes

Ligt het aan mij of zegt hij nergens iets negatief over het forum in zijn algemeen, maar alleen over die twee topics?

2 likes

Het is hier wel een paar keer over hem gegaan, ook op ellegirl maar niet zo vaak. Maar ik snap wel dat het ook niet leuk is om bepaalde dingen te lezen over andere die je kent.

2 likes

Ach eigenlijk gaat het nu ook niet over Bram. Maar vervelend dat Sabine de link post en er vervelende dingen gezegd worden. Waardoor nu de sensatie zoekers hierheen komen.

3 likes

Er zijn 1513-2=1511 andere topics. Dus ja.

11 likes