Elke dag je stappendoel halen

Ikke!

Ja ik doe ook mee! Heb sinds begin deze maand een activitytracker waardoor ik erachter ben dat ik op dagen met verplichtingen de 10.000 wel haal maar anders niet, dus het daadwerkelijk iedere dag halen is een mooi doel. En een goede reden om 'm te blijven dragen haha, vergeet hem steeds om te doen nou ik er inmiddels wel inzicht in heb gekregen. Oke misschien ook omdat ik het gewoon niet mooi vind haha en liever alleen fijne sieraden draag :stuck_out_tongue:

Ik wil ook meedoen! Ik beweeg veeeeel te weinig in deze koude dagen

Ik doe ook mee! Normale stappendoel is 8,000, maar ik wil weer iets meer doen. Dus heb het op 10.000 gezet. Heb een Fitbit, dus kan het daarmee goed in de gaten houden.

I’m in! Net als de meeste hoop ik 10.000 stappen per dag te gaan zetten.

Ik doe ook mee! 4000 per dag om mee te beginnen…
Meet zo’n fitbit alleen je stappen of geeft ie je ook een seintje als je te lang zit ofzo?

Ja ik doe ook weer mee! Ga net als vorige keer voor 8000 stappen per dag.

Ik heb de fitbit versa, en ik kon instellen dat ik ieder uur een seintje kreeg, als ik geen 250 stappen gezet in dat uur.

Ik heb mezelf toegevoegd. Hopelijk denk ik er ook aan om in januari in het document te kijken. Ik heb het doel op 10.000 stappen gezet.

Weet jij hoe ik aan mijn username kom? Zie het nergens.

Jaaa, ik wil ook meedoen. De vorige twee keren lukte het me niet, maar ik wil het weer proberen.

Ik ook niet :joy:

Ik begin in januari met een kantoorbaan, dus dit is wel een goede uitdaging! Twijfel al een tijdje over een fitbit, doe nu mijn stappen tellen met mijn telefoon. Heb alleen niet zo het idee dat het echt nauwkeurig is.

Via de website kun je wel je profiel-linkje kopiëren als het goed is!

1 like

Bij persoonlijk, dan ga je naar weergavenaam en daar staat je gebruikersnaam.

1 like

Ik had dus nog geen gebruikersnaam. Als het goed is kan je me toevoegen onder theelicht.

Ik doe ook mee! Ik heb een Xiaomi bandje. Die is €35 en houd heel netjes stappen en slaap etc bij. Met touch screen. Niet duur en werkt verder helemaal top dus das misschien voor andere meiden ook een aanrader. Hij is nu wel bij belsimpel voor reparatie dus ik hoop dat ik hem dan morgen of overmorgen thuis heb.

Ik heb mijn doel op 8000 altijd staan. 10.000 vind ik echt een te grote uitdaging, zeker op werkdagen. Maar 8000 vind ik goed te doen iedere dag!

1 like

10min.lopen is 1000 stappen, dus ik denk dat 5000 een goed doel is? Je kan het evt ophogen.

Als het goed is, heb ik je toegevoegd (thea v)

1 like

Leuk! We zijn vrienden.

1 like