Draag je dat dan ipv je horloge?
Ja het is gewoon een horloge! Links is mi band 2 en rechts de 3. Voor €35 heb je gewoon een top smart watch! De 3 is ook waterdicht.
Maar dan kan ik m’n ‘normale’ horloge niet meer om
Nee dat vond ik eerst ook wel jammer maar omdat deze best smal en klein is vind ik hem niet storend/lelijk. En soms naar een avondje uit doe ik mijn ‘mooie’ horloge nog wel eens om.
Nou ik zit al bijna op 600 stappen
Al 4389 stappen, door het rondje wat we vannacht gemaakt hebben door het dorp!
Iemand interesse in een Charge HR 2 van Fitbit? Houd zelf mijn stappen bij dmv een apple watch. Dus deze is nu beetje overbodig.
Ik vrees een beetje voor vandaag (mijn goede voornemens gaan morgen in), maar heb er gisteren al 1000 gezet gelukkig. En dit topic motiveert wel om er meer uit te halen .
Ik heb geen fitbit maar een Apple Watch, zijn er mensen die hun activiteit willen delen?
Wil iemand mij er misschien ook inzetten?
Voor 8.000 stappen per dag.
Ik ben op de helft hoor, zo maar een kort rondje hardlopen
In juni had ik hier totaal niet aangehouden, maar wil nu weer bewust meer gaan bewegen!
Ik wil graag mee doen voor 8000 stappen!
@Jauregui, dagelijks loop ik heel weinig (kantoorbaan), maar ik probeer iedere avond tenminste een half uurtje te gaan wandelen. En 2x per week sporten dan heb ik ook meer stappen.
Ik ga nu een rondje lopen! Op naar de 10000 stappen
Heb al 9.100 door een rondje hardlopen, nog een kleine 2000 te gaan, moet lukken!
Net op tijd gehaald, want het gaat denk ik regenen
Vandaag behaald! Morgen zal het moeilijker worden, aangezien ik dan weer aan het werk ga…
Hup hup, rondje lopen dan
Haha ik red het vandaag alleen maar vanwege de vele stappen van vannacht. Sinds vanochtend lig ik plat op de bank
Eerste dag heb ik gered! Hoe is het bij jullie gegaan?
Bij mij is het ook gelukt! Ben vanochtend meteen een grote wandeling gaan maken en toen had ik 12k stappen