Elke dag je stappendoel halen

Dit is wel heel precies :grimacing:. Een andere app heeft 11 stappen meer gemeten, maar vond dit leuker om te zien.

De andere dagen gingen ook goed. Ik zie dat ik wel op werkdagen vaker moet staan, want 3 uur achter elkaar gezeten. Komt gelukkig niet zo vaak voor, maar wel een puntje van aandacht.

3 likes

Tot nu toe iedere dag (ruim) mijn doel gehaald! Heel fijn ook dit topic als extra motivatie :blush:

2 likes

Ik heb gisteren al gefaald :sweat_smile:
Vandaag wel weer gehaald

2 likes

Afgelopen dagen mijn doel steeds weer gehaald, gaat lekker! Zondag wel bijna anderhalf uur gewandeld om het toch te halen, maar met muziek of een podcast is het toch leuk :slight_smile:

Bij mij maakt het ook uit als ik loop dat ik m’n handen meebeweeg (met Apple Watch/activity tracker). Met je handen in je zakken voelt het minder als een stap dan wanneer ze echt meebewegen.

Misschien ook nog een tip als je minder hebt dan verwacht.

1 like

Vandaag werk ik thuis, dus ik ben eerder opgestaan om een half uur te lopen!:muscle:t2: Vanavond weer wandelen denk ik.

6 likes

Ik heb nog niet eens 3000 stappen nu :frowning:

Ik heb het maandag en dinsdag niet gehaald. In totaal 3.500 stappen te weinig dus die wil ik er op andere dagen ‘bij’ lopen. Vandaag bijna 10.000 terwijl ik 7.500 als doel heb

1 like

Ik heb 8.500 stappen vandaag, maar ik heb ook nog een uur gekickboxt (zonder fitbit) dus officeel zit ik over de 10.000. Zo frustrerend dat je niet even handmatig kunt bijstellen. Maar ik snap het wel ivm de challenges :tongue: En sowieso gesport, fitbit of geen fitbit.

Oh echt? Maar heel eerlijk is het ook niet omdat ik mijn stappen moet gokken. Ik ga eens kijken!

Gister mn doel niet gehaald :pensive: vandaag maar weer opnieuw…

heb je een fitbit? telt hij fietsen ook als stappen?

Vandaag ging het even moeizaam, om 18 uur had ik nog maar 1500 stappen gezet. Had een rondje willen hardlopen maar knallende koppijn. Na het eten toch besloten om mijn rondje te doen, plan was 5, werd 6.5 om wat meer stappen te zetten, daarna nog wat opruimen door het huis en de 11.000 stappen zijn weer binnen, gaat lekker :slight_smile:

4 likes

Haha auto iets verderop in de straat geparkeerd, zat ik op 9200 en paar rondjes door het huis, nu gelukt :muscle:

5 likes

Sinds ik heb gezegd dat ik meedoe met deze challenge zet ik minder stappen dan ooit. Wat gaat er mis? :thinking:

Pfff 8000 stappen is veel als je er speciaal voor op uit moet. :joy: En ik moet nog steeds 100 stappen nu, maar goed dat moet in huis nog wel goed komen haha

2 likes

Ja! Al was dat niet zo moeilijk, de Halve marathon van Egmond op de planning. Komende 2 dagen worden wat lastiger want dan ben ik op cursus met overnachting. Hoop dat ik eind van de dag mijn rondje hardlopen op de loopband kan doen, verder probeer ik echt mijzelf in de avond nog even te motiveren als ik het niet gehaald heb!

2 likes

Over de helft en tot nu toe elke dag gehaald. Met uitzondering van 1 januari :nerd_face:

3 likes

Tot nu toe iedere dag gehaald. Nog 800 stappen en dan zit ik op 15k (love de fitbit badges) en heb ik mijn vorige week ingehaald.

1 like

Podcast over media, is dat misschien iets? Ik vind Switched on Pop en Song Exploder ook erg leuk. Wel Engels, maar casts over hoe sommige liedjes in elkaar zitten. Best leuk om dat te ontdekken.

1 like