Elke dag je stappendoel halen

heb je een fitbit? telt hij fietsen ook als stappen?

Vandaag ging het even moeizaam, om 18 uur had ik nog maar 1500 stappen gezet. Had een rondje willen hardlopen maar knallende koppijn. Na het eten toch besloten om mijn rondje te doen, plan was 5, werd 6.5 om wat meer stappen te zetten, daarna nog wat opruimen door het huis en de 11.000 stappen zijn weer binnen, gaat lekker :slight_smile:

4 likes

Haha auto iets verderop in de straat geparkeerd, zat ik op 9200 en paar rondjes door het huis, nu gelukt :muscle:

5 likes

Sinds ik heb gezegd dat ik meedoe met deze challenge zet ik minder stappen dan ooit. Wat gaat er mis? :thinking:

Waarschijnlijk heeft het iets met een paarse olifant te maken :nerd_face:

Vanmiddag in de stromende regen gelopen :grimacing: maar toch bijna 6 kilometer gelopen. Als je dan toch al zeiknat bent :smirk:

2 likes

Pfff 8000 stappen is veel als je er speciaal voor op uit moet. :joy: En ik moet nog steeds 100 stappen nu, maar goed dat moet in huis nog wel goed komen haha

2 likes

Ja! Al was dat niet zo moeilijk, de Halve marathon van Egmond op de planning. Komende 2 dagen worden wat lastiger want dan ben ik op cursus met overnachting. Hoop dat ik eind van de dag mijn rondje hardlopen op de loopband kan doen, verder probeer ik echt mijzelf in de avond nog even te motiveren als ik het niet gehaald heb!

2 likes

Over de helft en tot nu toe elke dag gehaald. Met uitzondering van 1 januari :nerd_face:

3 likes

Vet knap!

Ik moet van deze week nog alles invullen. Tot nu toe ging ik heel slecht, maar de afgelopen 5 dagen heb ik in totaal 111.534 stappen gezet :dizzy_face: (minst 16.289, meest 28.569 terwijl mijn stappendoel 10.000 is) en dat is dan met mijn iphone, dus waarschijnlijk was het meer. Vandaag haal ik het ook weer (want ik werk in de horeca), maar morgen denk ik niet. Heb heel veel last van mijn voeten ook dus denk dat ik ze een dag rust gun :flushed:

Tot nu toe iedere dag gehaald. Nog 800 stappen en dan zit ik op 15k (love de fitbit badges) en heb ik mijn vorige week ingehaald.

1 like

Podcast over media, is dat misschien iets? Ik vind Switched on Pop en Song Exploder ook erg leuk. Wel Engels, maar casts over hoe sommige liedjes in elkaar zitten. Best leuk om dat te ontdekken.

1 like

Zaterdag voor t eerst niet gehaald. Was bij vriendinnen en dacht dat het nog wel zou lukken en voor 12 uur naar huis zou gaan, liep anders en dacht om 10 voor 12 jammer dan, ga niet als een gek nog een rondje lopen.

Vandaag, mede door het hardlopen, wel weer gehaald!

1 like

Zojuist even een proefje gedaan met 2 verschillende apps, qua uitslagen.

De gezondheidsapp van Apple wijkt af van de ‘Human’ app. Ze geven respectievelijk 8,1 km / 12,7 km aan.
Maar beiden geven wel exact dezelfde kcal aan en wandeltijd.

Anyway: ruim 10-duizend stappen gehaald met 1 middagwandeling :sunglasses:

1 like

2 uur :smiley: maar het was zeiknat en modderig in het bos. Normaal loop ik zo’n 5 a 6 km per uur.

1 like

Heb je niet een andere paslengte ingevuld?

Weet niet precies hoe die apps de afstand berekenen, maar misschien ligt het daaraan?

Oeh, ik wist niet eens dat dat kon of moest. Kga gelijk even kijken, want ik vond het verschil wel erg groot.

Vandaag ga ik voor het eerst m’n doel niet halen. :sob: Ben op visite geweest, dus smiddags niet echt tijd gehad om te lopen, maar ik heb ook geen zin om vanavond nog met dit weer erop uit te gaan haha.

1 like

Voor een klein stukje wel prima met paraplu ja. Maar ik moet nu nog een uur lopen voordat ik aan m’n stappen kom, niet zo veel zin in zo haha

1 like

Ja zonde he, ik had gewoon vanochtend eerder uit m’n luie nest moeten komen. :joy:

Ik heb het gehaald! Ik had als doel 8000 stappen per dag. Maar 3 keer dat ik daadwerkelijk in de 8000 zat, verder allemaal boven de 9000. Ik ben tevreden :slight_smile:. Hoe is het bij jullie gegaan?

1 like