Min:
- corona natuurlijk
- heup stuk
Plus:
- vast contract op mijn werk
- puppy erbij
- leuke nieuwe mensen leren kennen
- sup board gekocht
- nieuw bed gekocht (oke, dat was 2020 eigenlijk, maar hij werd in februari geleverd)
Min:
Plus:
Min:
Plus:
Oke tldr: eerste half jaar was matig, tweede half jaar maakte alles goed
Min
Plus
Het jaar is voorbijgevlogen, heb het gevoel niet echt leuke dingen gedaan te hebben. Voor 2022 heb ik het voornemen alvast meer te genieten.
Plus
Min
Plus
Min
Wat een leuke hobby heb je opgepakt weer! Vind dat echt knap als je dat kan. Dan heb je echt goede spieren wel.
Het lijkt me leuk om dit topic een nieuw leven in te blazen nu het einde van het jaar weer nadert.
Ik ga zelf nog even nadenken over mijn plussen en minnen, maar ik gooi het topic er alvast in.
het was een bewogen jaar
min
plus
Lekker pik
jwz
plusjes
minnetjes
Min
Plus
Over het algemeen vond ik dit niet zo’n leuk jaar, hopelijk wordt volgend jaar beter.
Plus
Min
Min punten :
Mijn relatie ging uit.
Enorme winter dip.
Pluspunten :
Mijn relatie ging uit ( Toen het verdriet weg was zag ik in hoeveel leuke dingen ik anders had gemist als ik nog met die kluizenaar had)
Allemaal leuke city trips en weekendjes weg en feestjes. Heb veel uit het leven proberen te halen dit jaar.
Dat ik naar mn fam in griekenland ben gegaan. Heb me nog nooit zo geliefd gevoelt als daar en het is enorm fijn om weer contact met hun te hebben en weer fatsoenlijk grieks eten te kunnen eten.
Eindelijk weer op wintersport geweest
Eindelijk een nieuwe baan
Eindelijk de zolder opgeruimd
Superlange en échte zomer gehad
Naar Kroatië geweest
Dochter naar basisschool pakte geweldig uit
(realiseer me met zulke lijstjes altijd weer dat ik eigenlijk gewoon leef voor vakanties oeps doet me denken aan zinnetje van Jason Mraz: “you don’t need a vacation when there’s nothing to escape from” )
Flop
Vervelende scheiding in de familie
Verwaterde vriendschappen
Ik loop steeds meer vast in m’n chaotische gedrag en leven (en ga er nu mee aan de slag maar wil eigenlijk in ontkenning blijven)
Plus:
Min:
Plus
Echt een heerlijk jaar gehad met eindelijk eens rust voor ons.
Min
Min:
Plus:
Het was een jaar zonder echt extreme minnen. Genoeg dingen die niet leuk waren, maar weinig levensveranderende nare dingen. Ja, ik ben nu niet helemaal 100%, maar dat komt wel weer.
Plus
mijn rust in een geloof gevonden
islamitisch getrouwd
een huisje gevonden
samenwonen
mijn kat die eerst bij mijn paps woonde nu fulltime bij mij hebben
heeel veel leuke dingen gedaan zoals vakanties, lekkere restaurants, uitjes
Min
niet meer bij mijn moeder en vriendinnen in de buurt wonen en hier amper vriendinnen hebben
nog steeds geen rijbewijs
paps die meer niet dan wel in nederland is
de gezondheid van mijn oma en opa
maak me steeds meer zorgen om geliefden die dood kunnen gaan
hondje van mijn mams nog heel weinig zien en heel erg missen