Ex on the Beach Double Dutch

Die levi laat gelijk lekker dr deur open voor haar

Drama in 3,2,1

Is ze nou aan het huilen omdat haar kamer wordt ingenomen

Ja :joy:

Stel je niet zo aaaaaaaaan

Love it wel dat ze die nieuwe ex volledig buitensluiten haha

1 like

Geef die Lakeisha groot gelijk, you do you
En wat een kleuters zeg die reacties, met Lynn vooraan hé, zie je hoe irritant!!

6 likes

Ik vraag me altijd af hoe dit kan, hoe is iedereen van elkaar een ex? Of is alles echt gewoon verzonnen haha

5 likes

Ja maar “ex”, dat blijkt dus ook een eenmalige date te kunnen zijn

3 likes

Jaaa dat, maar dan alsnog, hoe komt iedereen uit dezelfde poule

6 likes

Ik vind het echt lullig voor het nieuwe meisje, het is gewoon brugklas waar wij naar kijken. Elk persoon met een beetje pit zegt toch doe niet zo kinderachtig laat haar erbij zitten. Ik trek die Dennis zo slecht.

Ik vind Dante heel knap, je ziet dat hij zich een beetje afzijdig houdt van de groep. Volgens mij is hij niet zo raar als ze rest.

9 likes

Lakeisha wordt net zo behandeld als Rowan in seizoen 5 (?). Heel sneu!

Ik heb nu maar Shazam bij de hand tijdens de afleveringen, want alle nummers zijn leuk. :dancer:t5:

1 like

Ik volg Quentin op insta (shame on me) en daar zei hij dus een x in stories dat Levi zn broer is. Omdat iemand dus ook zei dat ze op elkaar lijken. Of t een volle of halfbroer is durf ik niet te zeggen, maar volgens mij bedoeld ie dus wel familie ipv gewoon de term ‘broer’ als mattie haha

3 likes

Hahaha die Alessio lijkt wel een soort pop ofzo. Aan het einde ook zo super droog en plechtig ‘het wordt eens tijd dat ik mijn zaad ga lossen’.

10 likes

Hee Laurence heeft al een keer meegedaan! Als de ex van Roy

1 like

Ohhhh ja!

Ik vind Roy en Dante ook wel wat van elkaar weg hebben haha.

Zo blij dat dit programma weer terug is, geeft me hoop in de donkere dagen.

2 likes

Wel leuk als Roy weer terugkomt :smile:

1 like

Hahaha Alessio ook, echt te droog wat er uit zijn mond komt ook.

1 like

Hij praat op dezelfde manier als rapper Sjors. Kan aan niets anders denken als ik Allesio hoor praten.

6 likes

:joy::joy: dat zei ik zondag ook al tegen mn vriend :rofl:

Ik heb net pindakaas gegetennnn

Voor de derde keer :joy:

1 like