Ex on the Beach Double Dutch

Wie kijkt?

Ik kijk nu de eerste aflv. Wat ik me vooral afvraag: wat doet Brody voor werk? Ik denk meteen aan illegale praktijken :stuck_out_tongue:

Edit: oh hij heeft een kapperszaak. Ja ja vast witwasserij.

3 likes

Gigolo?
5 likes

Jaaaaa fantastisch altijd dit, eerste indruk is niet echt speciaal, maar er zal vast meer dan genoeg drama uit voort komen.

1 like

Ja zag er heftig uit die ruzie tussen Brody en Lena!

1 like

Oh ja ik hoopte dat er al een topic hiervoor zou komen. Ik dacht ook oh hoe gaan ze vorig jaar overtreffen maar ze hebben het wel voor elkaar gekregen denk ik?? Wat een debielen zitten er weer tussen. Wie vinden jullie het ergst? :stuck_out_tongue: ik Lena denk ik

1 like

Ik heb echt met volle verbazing zitten kijken. WAAR halen ze mensen deze vandaan?!! Die gast die zoiets zegt: Ja hij heeft een mooie ketting maar ik heb een dikke piemel. Dan zit ik echt zo van WAAR komt deze opmerking vandaan en waarom zeg je dit op televisie. En die Nena die dan helemaal aan het twerken is op een auto, ik ging helemaaaal stuk. Echt wat een stelletje ongeregeld. Bij dat meisje Victor kan ik alleen maar denken van ohhh meisje wat doe je jezelf aan. Wat zouden die ouders daar nou van vinden?
Ik vind het wel echt een heel grappig programma omdat het zo heftig is, echt 100 keer leuker dan Temptation Island

1 like

Fan-tas-tisch vind ik het weer. Elk seizoen krijgen ze weer mensen met zowaar NOG minder herseninhoud voor de camera, niet te geloven.
Ben echt benieuwd ook naar die ruzie inderdaad, kreeg er zelf gewoon een ongemakkelijk gevoel van.

2 likes

Wie ik het ergst vind: Brody met stip op 1 en dan Lena.

3 likes

[quote=“Santeria, post:13, topic:6974”] En die brody praat ook alsof zijn ene hersencel oververhit is. [/quote] Hahaha, dit is echt spot on

Ik vond Lena ook wel echt intens, en Viktor lijkt zo ‘’normaal’’. Toch altijd wel benieuwd naar alles wat er gaat gebeuren

1 like

Ohja wat ik ook wel typisch vind: dat die jongens dan eerst gaan zeggen ‘ja ik had er wel wat meer van verwacht. Er zit niet echt iets voor mij tussen ofzo.’ Terwijl eindstand zij zijn de hele tijd bezig met neuken wat ze pakken kunnen. Net als dat Brody geloof ik eerst zei ‘nee Lena is niks voor mij, veel te plat’ :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Ik vond het zo heftig dat het net een vleeskeuring was op dat strand.

Jaaa zin in dit seizoen! Vond t nu al irritant dat Lena overal twerkend was te zien, ja nu weten we wel dat je met je billen kan schudden
En ik vond Viktor heel lief/zachtaardig ogen en inderdaad niet echt in de groep passen, dus ben benieuwd of dat nog iets wordt

Moet eerlijk zeggen dat ik de hoeveelheid plastic nog vind meevallen tot nu toe!
Ben benieuwd hoe de exen van Brody er dan uit zullen zien. Gok nu een Genevieve type.
En ik krijg bij die Victor wel een beetje Britt vibes van vorig jaar, te onschuldig en naief ofzo, nouja we gaan het zien!

Jaa ik vroeg me ook al af wat Brody dan voor werk deed, hij zei ook dat ie iets van 2500 per maand aan z’n uiterlijk besteedde? Ja hoor.
Als jullie Ă©Ă©n van die mensen moeten daten, welke zouden jullie kiezen? Vriendin waarmee ik keek koos die Brody :scream: gatver

Net ff gekeken, maar wat een types joh
waar toveren ze die vandaan?!
Mijn vriend stuurde dit laatst op:

Als je dit programma hebt gezien denk je hopelijk wel even na voordat je haar aanneemt :joy: wist ook niet dat ze pas 19 is!?

7 likes

Vind de mensen in dit programma zo bizar
 Kijk alweer uit naar vanavond

Ik ook Robin! Hij lijkt me nog het normaalst

1 like

Is vanavond om 2100 uur de herhaling en dan om 2200 uur de nieuwe aflevering?

Uhl zo’n Elias die dan gewoon 's nachts tegen je aan begint te rijden, wat blijft zij daar cool onder.

1 like

Waar is die Angelica nog meer van?? Ik herken haar