Ex on the Beach Double Dutch

Ja waarschijnlijk raken de mensen die mee willen doen op, haha

1 like

@Luzarl @CaptainCheesecake Ik heb echt het idee dat die temptation / eotb mensen gewoon een grote groep is die allemaal uit gaan in Breda of Antwerpen en het allemaal met elkaar doen. Soort zoekt soort ofzo? :stuck_out_tongue:

25 likes

Ja inderdaad! Naar mijn idee kennen ze elkaar allemaal. Ook met die mensen van Love Island

1 like

Ze hebben ook bijna allemaal hetzelfde management

Dat is denk ik een gevolg van de deelname aan ex on the beach

Ja maar daardoor zullen ze wss ook weer gebeld worden om opnieuw mee te doen

Oh zo! Ja en ze hoeven niet eens exen te zijn, wij geloven het toch wel

1x zoenen is bij hun al een ex :woman_facepalming:t4:

4 likes

Ja of ze werken bij Fabrizio. Toen Laurence kwam en zei dat zijn drie exen van mij die daar zitten dacht ik ook dit kan niet toevallig zijn.

Levi kijkt echt standaard alsof hij wat vies ruikt.

3 likes

Orgiepaleis

4 likes

Dacht gelijk, leuke naam voor m’n wifi :joy:

4 likes

Sorry maar die voiceover. ‘de genadeloze tablet of terror’ praat ff normaal yo

1 like

Haha wowowowo Levi is zo’n jankbal

1 like

Die Levi hé, dat kan toch niet echt zijn
Wat een kleuter, gadverdamme. Hoe ie haar zat te “bedreigen” met die hell date haha te triest

18 likes

Wel goed dat Celeste hem gewoon een dikke middelvinger geeft. Mafkees met z’n huts.

17 likes

Haha ja vind haar al net zo tof als Lakeisha met haar entree + keuze, je gewoon niks aantrekken van zo’n kneus

2 likes

Triest ook om die verhoudingen tussen Olivia, Tessa en Dennis te zien. Ze hebben beide het gevoel hem te kunnen “winnen” volgens mij maar die blijft toch wel zo doen

Ik denk dat Lie volgende week komt

1 like

Even iets voor volgende aflevering

iemand speculaties over die 2 die aankomen? Toch niet de twinnies? @Brum wat jij zegt kan wel kloppen ja

Er gaan ook geruchten dat onze dekhengst Harrie terugkomt

2 likes