Hahaha die Alessio lijkt wel een soort pop ofzo. Aan het einde ook zo super droog en plechtig ‘het wordt eens tijd dat ik mijn zaad ga lossen’.
Hee Laurence heeft al een keer meegedaan! Als de ex van Roy
Ohhhh ja!
Ik vind Roy en Dante ook wel wat van elkaar weg hebben haha.
Zo blij dat dit programma weer terug is, geeft me hoop in de donkere dagen.
Wel leuk als Roy weer terugkomt
Hahaha Alessio ook, echt te droog wat er uit zijn mond komt ook.
Hij praat op dezelfde manier als rapper Sjors. Kan aan niets anders denken als ik Allesio hoor praten.
dat zei ik zondag ook al tegen mn vriend
Ik heb net pindakaas gegetennnn
Voor de derde keer
Ik kreeg zo de kriebels toen ik dat gepest zag. En niemand die even zijn bek open durfde te trekken en dat meisje een stoel aanbood. Allemaal om maar leuk gevonden te worden, zo triest.
Verder is Dennis mijn bec. Ik kan echt nog geen seconde naar die jongen kijken, met die bril zo op zijn neus. Brrrrrrrr. Lijkt me ook echt een naar ventje.
Ik vind die Levi de rest enorm opstoken. Ik vind niet dat ze dit verdiend heeft maar ze heeft het er wel enigszins naar gemaakt hoor. Als ze gewoon niet die kamer had genomen dan had die hele villa haar met open armen ontvangen.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ja, de villa had haar dan misschien met open armen ontvangen, maar ze had het recht om die keuze te maken. Daarmee jaagt ze mensen misschien wel tegen haar in het harnas en dat had ze ook wel kunnen verwachten, maar deze reactie van de groep is van een heel ander (laag) niveau.
Ze was ervoor gewaarschuwd en we weten ook van voorgaande jaren dat de reacties van eotbdd altijd van een erg laag niveau zijn. Ze had het kunnen verwachten 🤷
Ben benieuwd hoe het verder gaat!
Alessio heeft z’n sowieso fillers in z’n lippen.
Omg ik heb dat met Evan. Als ik naar hem kijk word ik echt zoooo woest
Nutteloze irritatie maar man, zo irritant dat de kandidaten zo panisch doen dat zij naar het strand moeten. Zoals het voorstukje van de nieuwe aflevering waarin Dennis dramatisch naar zijn hoofd grijpt en weg loopt. Kerel, je doet mee aan EOTB😅 daar draait het hele programma om
En dat gejank om die tablet elke keer.En dan van die neppe hysterische reacties steeds als die afgaat.
Lol ja en mijn grootste ergernis: als ze allemaal die tablet nadoen in die persoonlijke tussenstukjes
Maar misschien “moeten” ze dat wel doen van de productie? Kan me best voorstellen dat ze iedere keer vragen ‘wat ging er door je hoofd toen de tablet afging?’ of ‘doe eens na?’. Als je hoort hoeveel er al gescript wordt voor Temptation zou me het niets verbazen als dit ook zo gaat
Hoe erg is het dat dit toch wel het hoogtepunt van deze zondag is?
Die dikke makeuplaag. Alsof ze Maybelline dream mouse foundation van vroeger heeft gebruikt