Brandy lijkt echt sprekend op Lana del Rey toen ze nog Lizzy Grant was. Knappe leuke meid.
Hoop echt dat ze voor de komende seizoenen wat meer letten op wie ze casten want dit was gewoon zielig vind ik.
Ben nog bij aan het kijken, nu bij afl8, maar Lex is echt niet het helderste lichtje in de kerstboom he
Tijd voor herres!!!
Echt zin in haha
Onee, niet ayleenâŠ
Jaaaa love Shirley
Heeft iemand al gekeken? Ik nog niet maar ben toch wel weer benieuwd
Ja, maar ik vond het echt saai. En er was iets van vijf keer reclame
Ik weet nu wel dat Intimissimi leuke behaâs verkoopt
Ik kijk altijd de dag erna via de website, dus geen reclame er is nog niet echt drama geweest, en vond het ook wel mooi dat Shirley en Ivory beseften dat ze eigenlijk nog wel kunnen overeenkomen met elkaar
Via de site van MTV? Ik heb echt 5 reclames gehad tussendoor
Ja, ik heb er normaalgezien ook (bij vorige seizoenen toch) maar nu geen enkele
Het lijkt haast wel een love island villa haha. Zou het budget groter zijn?
Ik vind het ook saai! Die mensen lijken helemaal geen klik te hebben. Ook jammer dat Marc junior er niet bij zit. Die had drugs genomen een paar dagen voordat ze de villa in gaanđ
Heb je een programma waarin alles wordt gepromoot wat God verboden heeft en een beetje drugs gaat dan te ver?
Oh, Michelle⊠zo jong en dan zulke uitspraken al doen
Beetje suffe aflevering vandaag
Meer mensen die een foutmelding krijgen via de MTV website? Via mân laptop krijg ik âSorry, deze video is niet beschikbaarâ maar op mijn telefoon speelt ie wel af?
Edit: oh ik zie op allestoringen dat er storing is bij MTV
Ik ben zo Meghanmoe
Ja same. ik vind Elias dan weer enorm underrated dit keer, had ik echt niet verwacht.
Wil eigenlijk vooral Dion zien, maar denk dat hij te goed is om terug te komen.
Die heeft ook een vriendin en misschien ook een kind