Expeditie Robinson #1

Tony is echt een vies achterbaks ventje die een ander het niet gunt om te winnen, dat hij na de stemming van de persoon die hij eruit wil hebben “voOr ZiJn TeAm”, zelf ook opstapt.

9 likes

Huhhhhh Donny heeft toch een kans gehad

1 like

4 mensen die een soort van hebben opgegeveb dus.

Plus team tony die toen opgaf tijdens een proef… ik denk dat Corry king gaat winnen

2 likes

Ben wel heel blij dat ik nu niet meer hoef te horen: “ik als kapitein wil ook even iets zeggen”.

14 likes

Waarom zijn die jonge Roelvinkjes zo goed gezegend met die genen van ze. Is toch niet eerlijk dit

16 likes

Waarom zenden ze het eind van de aflevering niet uit als wel alles bij eilandpraat besproken wordt?

2 likes

Een paar jaar terug pakte nog iedereen elke extra kans die ze kregen. Zijn ze echt mentaal zo veel zwakker tegenwoordig?

3 likes

Die ogen, dat lijf! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Echt he! Daar zei iedereen gewoon ja op de tweede kans

1 like

Ja dan hoorde ik het toch goed! Maakt het toch wel anders. Expres eruit geedit voor dramatisch effect.

Daarom doen ze het nu weer met onbekenden, anders was het seizoen al na 2 weken afgelopen.

15 likes

Ik vind eigenlijk dat er echt een dikke boete moet komen op opgeven. Dat het echt alleen in hele grote uitzonderingen wordt gedaan. Nu lijkt het wel zo van och ik heb niet meer zo’n zin doei he.

10 likes

Donny had dus nog gewoon een kans om door te gaan, echt laf om dan toch naar huis te gaan hoor. Als je echt wilt, dan doe je dat gewoon. Nu achteraf zeggen dat je nu wel door had kunnen gaan betekend helemaal niets meer natuurlijk. Praatjes achteraf.

2 likes

Ook schijtirritant dat er nog steeds mensen zijn die vragen of ze tandenborstels enzo hebben hahaha. Ieder jaar wordt gezegd dat ze geen moer hebben op dat eiland.

5 likes

Ja precies. Alleen bij nood of levensgevaar ofzo. Als iemand zwaar geblesseerd of ziek is

Onbekende Nederlanders moeten knokken om daar heen te gaan en die slappe bners worden gewoon gevraagd. Logisch dat je als onbekende dan niet op wil geven

4 likes

En als iemand wil opgeven dat ze eerst een paar gesprekken aan moeten gaan om te bepalen of ze echt mogen gaan

Ziet eruit als een ijskoud en superplat biertje

2 likes

Dit keer ook de vraag: “was de regen tijdens de proef echt?” hahah niveautje hoor

3 likes

Nu ik weet dat Donny ook voor een zwarte stem had kunnen kiezen, reken ik hem ook tot de opgevers hoor. Pff…

9 likes