Expeditie Robinson #1

Snap hem wel. Volgende eilandraad hadden ze hem alsnog weggestuurd.

Of gewoon alles winnen tot de samensmelting? Kon echt nog van alles gebeuren. Vind hem net zo goed een loser nu

Eens. Is gewoon opgeven.

Tuurlijk ik zou ook denken van; fuck oké ik heb al half geaccepteerd dat ik naar huis ga en nu mag ik blijven in deze heftige situatie. Wil ik dat. JA NATUURLIJK

Waarom zo aardig doen voor elkaar. Als ik Donny was zou ik boos zijn op Tony, maar goed in principe heeft hij ook gewoon opgegeven.

Dus er hebben niet 3 opgegeven dit jaar, maar al 4. Wat een record.

Wanneer is de reclame ik moet plassen

Dan had hij toch die gouden munt gehad als kapitein?

‘Ik wilde geen kapitein zijn’ jaaaaaaaaa hoor

Weet je wat ik dus niet snap hè. Iedereen die er uit wordt gestemd zegt ‘nee ik neem het niemand kwalijk hoor’. Misschien ben ik wel heel onsportief maar ik zou echt pislink zijn en het wél persoonlijk opnemen man hahaha. Stem je mij er uit? You’re dead to me.

17 likes

Merk dat ik gewoon een beetje boos word van dit seizoen. 4 mensen die opgeven, opgeven tijdens een proef, continu drama en gezeik om niks. Hoop dat het vanaf volgende week een beetje beter wordt.

8 likes

Wat een kutseizoen zeg jemig🤨
Echt niet oke

Maar waarom heeft Gregory nou niet gestemd op Tony, dat is ook wel een naaistreek he.

15 likes

Tony komt lekker sympathiek over hè. Ik doe het voor jullie, ik ben kapitein, ik, ik, ik, ik, ik kan wel tegen kritiek, ik deed alles, ik, ik, ik, ik en nog meer ik.

4 likes

Laat nou maar gewoon die jank scenes zien dan kan ik naar bed

1 like

Zonder je sigaretten :joy::joy:

1 like

Onneeeee whyyyyy

2 likes

Dit wilde ik ook zeggen​:joy::joy:

En dan ook nog Maan

1 like

Neeeeeeee die auto

Hahaha Maan met d’r matching blouse erbij :joy: