Expeditie Robinson #1

Ik ben begonnen aan de Vlaamse, die zitten toch gewoon op dezelfde eilanden en doen veel dezelfde proeven?

1 like

Wat een kutactie, die programmamakers hebben ook zitten schreeuwen denk ik. Zo verneuk je echt het programma…

WAT een mongool, ik kan het gewoon echt niet geloven.

1 like

Ja zoiets zou kunnen…

Maar is dat wel zo slim? Dit programma is juist voor een B-bekende Nederlander handig om meer bekendheid buiten je doelgroep te krijgen, want laten we eerlijk zijn deze mensen zijn lang niet bij de gemiddelde Nederlander bekend. Dus als je dan zwak of kut gaat doen in het programma dan vormen daar mensen hun mening over je. Zoals die Roeland van vorig jaar die ruzie maakte met Shelly. Ik denk dat veel mensen hem negatief herinneren. En nu met die Aicha bijvoorbeeld die bijna niemand kent zal het grote publiek haar herinneren als opgever (en ruziemaker). Bij LilKleine zal het vorig jaar inderdaad niet echt ‘schade’ hebben gedaan toen hij opgaf, maar bij de minder bekende Nederlanders misschien wel.

Geen idee hoe het werkt hoor maar negatieve aandacht is ook aandacht haha. En Joost gaf nu ook aan dat hij op een hoogtepunt in zn carrière zit, net als lil kleine toen. Die kunnen, lijkt mij, niet zomaar drie weken weg.

Ik heb net gekeken maar ik ben ergens de weg kwijt. WAAROM wil Tony er uit?? En hij gaat ook echt want ze blijven met zn vijven over?? Wat?

Zit ook echt niet te wachten op de reactie van kamp onbekend, vooral van Gwenda, als ze zien dat Tony en Donny weg zijn.

Tony gaf in eilandpraat aan dat hij enorm veel last had van heiwmee. Hij, als kapitein :expressionless:, vond het voor zijn team tactisch om eerst Donny weg te stemmen en daarna pas zelf weggaan

9 likes

Omg :joy: wauw

Weet iemand waarom Tony altijd met 1 oog dicht zat?

Tegen de zon denk ik. Ik zou ook echt weigeren mee te doen zonder zonnebril, want ik zou 2 ogen heel de tijd dicht doen dan. Volgens mij had Tony geen hoed of pet mee?

1 like

Het leek wel alsof hij op een lange after zat af en toe

2 likes

Gisteravond was ik bij een voorstelling van Steven. Hij vertelde wat leuke dingetjes over Robinson en vertelde toen ook dat Donny buiten de camera’s gevraagd heeft of Gregory op hem wilde stemmen ondat hij naar huis wilde omdat hij Amijee miste!! Dat Tony toen ook weg ging hadden ze wel oprecht niet zien aankomen

15 likes

Ik heb ook eindelijk de aflevering gekeken en hier bijgelezen en veel likes uitgedeeld om jullie gevatte opmerkingen!
Zoals jullie ook allemaal al geschreven hebben, wat een stomme streek van Tony, en heimwee tja
Echt heel jammer voor Donny, hij mocht er nog wel wat langer ingebleven zijn :yum:
En dat opgeven van al die bekenden, je zag ook hoe verbaasd ze bij team onbekend reageerden toen ze hoorden dat er 2 minder waren omdat ze opgegeven hadden.
Maar goed nu zijn ze nog met 5, zien hoe dat verder gaat maar denk dat er wel 2 van duivelseiland gaan terugkeren.

Ik was in paniek, niemand die iets post? Is het woensdag… oja…

4 likes

Had ik vorige week dinsdag, snapte er niks van :sweat_smile:

Ik had serieus een paniek moment! Tot morguhhhh met kasaaf

Jaaaaaa ik kan weer live kijken met jullie! #ganggang

Ga zo nog naar supermarkt rennen voor chips :smirk:

1 like

Zo, daar zijn we weer :wave:

Via ZiggoGo wel, maar daar moet je wel een account voor hebben. Andere manieren weet ik niet.

1 like

Ik ben er!

1 like