Expeditie Robinson #1

Vroeger waren er veel minder opgevers heb ik het idee

Hoop wel dat er een beetje puzzelproeven komen nu. Bekend gaat het anders nooit meer winnen en heb geen zin in een expeditie met alleen kamp onbekend.

1 like

Hebben nou 3 mensen opgegeven dit seizoen?

2 likes

Aisha, Joost soort van en Tony

1 like

Waarom heeft Tony die blouse zo viezig openhangen. Dat doe je toch hooguit alleen op het strand of bij het zwembad.

5 likes

Luv voor Donny

Ja heel fout

Hij denkt dat hij captain tony sparrow is

3 likes

Huh Donny mocht gewoon blijven??

Tony is echt een vies achterbaks ventje die een ander het niet gunt om te winnen, dat hij na de stemming van de persoon die hij eruit wil hebben “voOr ZiJn TeAm”, zelf ook opstapt.

9 likes

Huhhhhh Donny heeft toch een kans gehad

1 like

4 mensen die een soort van hebben opgegeveb dus.

Plus team tony die toen opgaf tijdens een proef… ik denk dat Corry king gaat winnen

2 likes

Ben wel heel blij dat ik nu niet meer hoef te horen: “ik als kapitein wil ook even iets zeggen”.

14 likes

Waarom zijn die jonge Roelvinkjes zo goed gezegend met die genen van ze. Is toch niet eerlijk dit

16 likes

Waarom zenden ze het eind van de aflevering niet uit als wel alles bij eilandpraat besproken wordt?

2 likes

Een paar jaar terug pakte nog iedereen elke extra kans die ze kregen. Zijn ze echt mentaal zo veel zwakker tegenwoordig?

3 likes

Die ogen, dat lijf! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Echt he! Daar zei iedereen gewoon ja op de tweede kans

1 like

Ja dan hoorde ik het toch goed! Maakt het toch wel anders. Expres eruit geedit voor dramatisch effect.

Daarom doen ze het nu weer met onbekenden, anders was het seizoen al na 2 weken afgelopen.

15 likes