Tegen de zon denk ik. Ik zou ook echt weigeren mee te doen zonder zonnebril, want ik zou 2 ogen heel de tijd dicht doen dan. Volgens mij had Tony geen hoed of pet mee?
Het leek wel alsof hij op een lange after zat af en toe
Gisteravond was ik bij een voorstelling van Steven. Hij vertelde wat leuke dingetjes over Robinson en vertelde toen ook dat Donny buiten de camera’s gevraagd heeft of Gregory op hem wilde stemmen ondat hij naar huis wilde omdat hij Amijee miste!! Dat Tony toen ook weg ging hadden ze wel oprecht niet zien aankomen
Ik heb ook eindelijk de aflevering gekeken en hier bijgelezen en veel likes uitgedeeld om jullie gevatte opmerkingen!
Zoals jullie ook allemaal al geschreven hebben, wat een stomme streek van Tony, en heimwee tja
Echt heel jammer voor Donny, hij mocht er nog wel wat langer ingebleven zijn 
En dat opgeven van al die bekenden, je zag ook hoe verbaasd ze bij team onbekend reageerden toen ze hoorden dat er 2 minder waren omdat ze opgegeven hadden.
Maar goed nu zijn ze nog met 5, zien hoe dat verder gaat maar denk dat er wel 2 van duivelseiland gaan terugkeren.
Ik was in paniek, niemand die iets post? Is het woensdag… oja…
Had ik vorige week dinsdag, snapte er niks van 
Ik had serieus een paniek moment! Tot morguhhhh met kasaaf
Jaaaaaa ik kan weer live kijken met jullie! #ganggang
Ga zo nog naar supermarkt rennen voor chips 
Zo, daar zijn we weer 
Via ZiggoGo wel, maar daar moet je wel een account voor hebben. Andere manieren weet ik niet.
Ik ben er!
Jaaaaa daar zijn we weer!
Wou foto delen van mn chips maar het begint al dus moet nu focussen joe
Woehoe ik zit ook weer klaar
Yesss daar gaan we weer
Dit keer heb ik een speculaasbrok 
Shit ben m’n eten vergeten. Rennen of wachten tot de reclame?
Yes gaan we weer!
Ik gevuld speculaas. Ben benieuwd of ze wat teggen krekkory zeggen.
rennen!