Expeditie Robinson #1

Op één of andere manier heb ik nog steeds het idee dat Donny toch mag blijven ofzo, aangezien ze dat laatste stuk van de eilandraad helemaal niet hebben laten zien en het niet uitgesproken is.

We zullen het donderdag wel zien bij de start van de aflevering…

Er was ooit iemand ( sipke jan geloof ik) die met een gebroken been nog verder ging/ wou gaan.
En freddy had toen zn voet verbrand en ging nog door. Pas toen hij op zn oor op het water klapte moest hij noodgedwongen stoppen en dat vond hij heel erg.

Dit seizoen stoppen mensen al als er een scheet dwars zit.

11 likes

Dat werd gister duidelijk tijdens eilandpraat. Hij kreeg wel de kans om te blijven, met zwarte stem. Maar dat weigerde hij en wilde toch naar huis.
Tony en Donny waren gister beide bij eilandpraat, dus ze zijn er allebei uit.

1 like

Echt hè! Vooral als je je bedenkt dat Nienke een zoontje thuis heeft zitten die ze vast ongelooflijk mist. En dan die gasten die idd om een scheet opgeven. Even kappen nou hoor.

7 likes

Deze compilatie is prachtig haha

5 likes

Omg heb het net gekeken en jeetje wat een einde. Ik vind het zo lullig dat Tony dan helemaal mensen gaat zitten opstoken om op Donny te stemmen en er dan zelf ineens uitgaat! Hoop stiekem dat Donny toch blijft, denk dat hij qua kracht wel wat toevoegt in het team en ik vind hem de knapste haha. (ik heb jullie berichtjes over eilandpraat gelezen maar wil het eigenlijk niet geloven)

1 like

Wat belachelijk zeg. Donny is gewoon keihard genaaid.
Oh lees nu dat hij ook door had kunnen gaan. Snap er geen kut meer van
Ze moeten eigenlijk gewoon verbieden dat mensen zomaar opgeven ofzo. Alleen als ze echt een medische reden hebben

Die tweets over Corry en haar bungalow :joy:

1 like

Ik heb net teruggekeken en jullie reacties gelezen haha ik ga stuk om jullieeeeeee en MIJN GOD Tony wat een idiote actie man

2 likes

Ik heb net terug gekeken en ben echt boos gewoon, wat is dit joh. Het einde van how I met your mother is er niks bij.

10 likes

Mijn theorie is dat veel artiesten meedoen onder de voorwaarde dat ze er maar een paar dagen in blijven. Hoe ze eruit gaan maakt niet uit. Lulverhaal over heimwee, op je laten stemmen of een ander plan, maar ze hebben het veel te druk in nl om er een week of langer in te blijven.
Dit dacht ik vorig jaar al bij lil kleine en nu ook weer.
Leuke naam op het affiche, nog meer optredens er aan overhouden, maar nooit erin gegaan om te winnen.

14 likes

Ik ben begonnen aan de Vlaamse, die zitten toch gewoon op dezelfde eilanden en doen veel dezelfde proeven?

1 like

Wat een kutactie, die programmamakers hebben ook zitten schreeuwen denk ik. Zo verneuk je echt het programma…

WAT een mongool, ik kan het gewoon echt niet geloven.

1 like

Ja zoiets zou kunnen…

Maar is dat wel zo slim? Dit programma is juist voor een B-bekende Nederlander handig om meer bekendheid buiten je doelgroep te krijgen, want laten we eerlijk zijn deze mensen zijn lang niet bij de gemiddelde Nederlander bekend. Dus als je dan zwak of kut gaat doen in het programma dan vormen daar mensen hun mening over je. Zoals die Roeland van vorig jaar die ruzie maakte met Shelly. Ik denk dat veel mensen hem negatief herinneren. En nu met die Aicha bijvoorbeeld die bijna niemand kent zal het grote publiek haar herinneren als opgever (en ruziemaker). Bij LilKleine zal het vorig jaar inderdaad niet echt ‘schade’ hebben gedaan toen hij opgaf, maar bij de minder bekende Nederlanders misschien wel.

Geen idee hoe het werkt hoor maar negatieve aandacht is ook aandacht haha. En Joost gaf nu ook aan dat hij op een hoogtepunt in zn carrière zit, net als lil kleine toen. Die kunnen, lijkt mij, niet zomaar drie weken weg.

Ik heb net gekeken maar ik ben ergens de weg kwijt. WAAROM wil Tony er uit?? En hij gaat ook echt want ze blijven met zn vijven over?? Wat?

Zit ook echt niet te wachten op de reactie van kamp onbekend, vooral van Gwenda, als ze zien dat Tony en Donny weg zijn.

Tony gaf in eilandpraat aan dat hij enorm veel last had van heiwmee. Hij, als kapitein :expressionless:, vond het voor zijn team tactisch om eerst Donny weg te stemmen en daarna pas zelf weggaan

9 likes

Omg :joy: wauw

Weet iemand waarom Tony altijd met 1 oog dicht zat?