haha ja dat vond ik juist mooi, felle strijd
De oude seizoenen waren echt leuk. Ik heb echt gesmuld van het opbreken van het front Hans, Yin en Geert. Weet iemand dat nog?
Ok optijd!
Yeeh!!!
Vandaag Laurie eruit graag, danku
Godver! Mijn NLZiet werkt niet mee. HUILEN
Ik hou wel van een felle strijd, maar vond het zo lame dat het dus op een gegeven moment niet eens meer ging hoe iemand als mens was, maar alleen om of het een NL’er of Belg was.
@OhMyGosh Ja dit weet ik zeker nog haha. Sowieso vond ik de seizoenen met onbekende mensen veel leuker! En ik heb inderdaad ook het idee dat de proeven toen vaak nog een stuk zwaarder waren. Alsof de BN’ers nu met fluwelen handschoentjes aangepakt moeten worden. Daarom ben ik ook wel blij dat winnaarseiland inmiddels afgeschaft is. Daar mochten steeds grotere groepjes heen en dan konden ze zich iedere paar dagen weer rond eten op een gegeven moment. Niet echt het idee wat ik heb van ‘overleven op een onbewoond eiland’ Vind het leuk dat het samensmeltingsdiner er is, ook toen ze hun eten met stemmen oid konden kopen en er dus ook een strategisch element aan vast zat, maar verder hoeft er geen luxe voor ze te zijn vind ik.
Neeeee niet Jan
Leave Jan Alone!
BLIJF MET JE POTEN VAN JAN AF.
Nee laat Jan met rust!
Mijn vriend zegt
Laurie moet opflikkeren
Ik ben het eens met jouw vriend
Ben benieuwd wat er met corrie en Johnny gaat gebeuren deze keer
Trouwen dalijk daar
haha vet droog ‘het regent… en dan wordt alles nat’
Alsof je naar Omroep MAX aan het kijken bent
Johnny heeft toch een beetje een sesamstraat stem