Expeditie Robinson #1

Hahahah Stijn is echt mini naast steven

Iedereen staat maar een beetje lomp te kijken terwijl Stijn die kokosnoot openramt. Gezellig sfeertje daar

5 likes

Ik blijf erbij dat ik Nienke echt zo vlak vind overkomen elke keer. Zó anders dan haar vlogs (wat natuurlijk is geedit). Maar zo zie je wel dat dat goed te manipuleren is

3 likes

Waarom maken ze geen afdakje voor hout (en alle benodigdheden om vuur te maken) zodat je niet na elke regenbui met dit gezeik zit :thinking:

6 likes

Als ik nu maar een halve zak chips eet ipv een hele zie ik er dan volgende zomer uit als Stijn

25 likes

Ik vind Stijn leuk tot nu toe. Had ik van tevoren niet verwacht

3 likes

Denk dat niks echt helemaal waterdicht is, met die tropische regenbuien daar.

3 likes

Ik hoop het. Meer van zulke mensen voor mij om naar te loeren :relieved:

Nogmaals, Laurie, ga alsjeblieft weg vandaag.

5 likes

Grapje natuurlijk. Je bent vast al prachtig hoe je bent💌

1 like

Ik hoop echt dat de onbekenden helemaal niks meer zijn zonder gwenda haha zou grappig zijn. Een grote chaos

13 likes

Normaal kijk ik altijd terug, dan kan ik reclame doorspoelen, maar helaas… nu kijk ik eens live haha. Kut reclames.

Oja even vergeten dat we weer heerlijk reclame met stukjes expeditie ertussendoor aan het kijken zijn!

6 likes

Hahaha ik keek al op m’n telefoon en niet meer naar de tv. Hoor ik Johnny ‘hij zit erin, hij zit erin’ en Corry King daarna ‘hij was best groot’. Alsof ze seks hebben ofzo :joy:

20 likes

Binnenkort de eerste Expeditie baby

3 likes

Ik vind het zo irritant he. De hele tijd stukjes programma over een eiland door mn reclame heen.

9 likes

En daarna zegt hij ook " Wie is hier de baas?"

3 likes

Hahaha dat zou het complot van het jaar zijn

1 like

Het is daar ook gewoon heel vochtig. Dus afdakje heeft geen zin.

Jaaa die weet ik ook nog. Een van m’n favoriete seizoenen

1 like