Expeditie Robinson #1

Ja, totaal niet boeiend. Die Ozzy zag ik net voor het eerst joh

Ja dat was nadat ik dit had getypt

Nee zeiden ze aan het begin van de eilandraad, voor we wisten wie er uit lag

Ooh dat heb ik dan helemaal gemist!

1 like

Ik snap echt de manier waarop dat duivelseiland gaat niet. Het zou veel toffer zijn als afvallers daar nog naartoe gaan (dat dacht ik eerst ook dat de bedoeling was). Nu is het echt zo van oh kamp onbekenden won te vaak dus we moesten ff drie mensen eruit kieperen oh best jammer eigenlijk, hebben we nog ergens een eiland?

9 likes

Zou het niet zijn dat de laatste in de samensmeltingsproef nog een herkansing krijgt tegen Johnny. Dat zij dan moeten strijden en dat degene die dat wint toch nog in de samensmelting komt? En de verliezer definitief naar huis? (Is iig mijn idee)

8 likes

Zag trouwens in de instagrambio van Robin: youtube kanaal soon :roll_eyes:
Denkt vast: wat Laurie kan, kan ik ook. :moneybag: :moneybag:

Heb hem net teruggekeken! Heel erg blij dat Jan er nog in zit, eigenlijk de enige onbekende die me een beetje interesseert (moet zeggen dat ik Ozzie en Robin in het begin dacht dat het 1 persoon was en steeds vergeet dat Dominique erin zit) Hoop erg dat hij de samensmting haalt!

2 likes

Volgens mij toen Dennis zei ‘welkom op het paradijs eiland’ op het einde zag je een bos krullen, ben dus bang dat we ervanuit mogen gaan dat Laurie de samensmelthing haalt. (Hoop natuurlijk nog steeds van niet, kan haar niet uitstaan🙄)

Ik vind sowieso heel team onbekend niet zo boeiend dit jaar. Jan vind ik dan nog het leukste. Al moet ik zeggen dat ik Laurie deze aflevering iets minder erg vond dan normaal.

1 like

Wat een saaie aflv was dit

Omdat mooi koppie?

Wilde even melden dat ik MEGA VEEL ZIN HEB IN DE SAMENSMELTING!
Laat het echte spel nu maar eindelijk beginnen.

2 likes

Nu Gwenda er uit is voel ik helemaal geen sympathie meer voor kamp onbekend. Denk dat dat ook komt omdat we Gwenda leerden kennen doordat ze veel in beeld was en haar ervaring doorheen de dagen deelde. Ik vond trouwens in tegenstelling tot velen hier Gwenda wel leuk.

Maar die anderen heb ik als kijker nog helemaal geen sympathie voor opgebouwd. Hun ‘verhaal’ werd tot nu toe niet uitgezonden.

Ja oké wel die van Laurie maar naar haar luister ik liever niet.

13 likes

Bijvoorbeeld die Ozzy: ik vraag mij nu nog steeds af waarom hij het zo moeilijk vindt te moeten kiezen en waarom hij zo grillig is zoals Laurie zei.
En waarom hij bij die stemming tegen Gwenda, niet op Gwenda maar op Sandra stemde.

Iemand van dat groepje van 4 jongeren stemde deze aflevering trouwens op Jan en de andere drie op Sandra. Wie was die ene?

Volgens mij was dat omdat als Gwenda haar gouden munt in zou zetten, Sandra naar huis zou gaan en niet een van dat groepje.

Vorig jaar waren die onbekenden ook best saai tot dat de samensmelting kwam toch, toen kwamen ze ook opeens veel meer in beeld

Wat een tering saaie aflevering zeg. Ik spoel sowieso alles door, maar zelfs de proef was saai.

Ik zag vandaag dit filmpje. Aisha was 40 ofzo toch? En niet 13?

https://www.dumpert.nl/mediabase/7545891/d7ecbefb/corry_konings_scheldt_met_kanker.html

2 likes

Pffff irritant dit zeg, hierdoor krijg ik ook steeds minder sympathie voor haar. Lache ook dat niemand in die zaal het uberhaupt boeit wat zij zegt.