Expeditie Robinson #1

https://www.ad.nl/show/dennis-weening-stopt-met-expeditie-robinson~a9312461/

Oh dat vind ik niet zo erg. Hoop dat Art Rooijakkers het gaat presenteren.

10 likes

Dat vind ik ook niet erg, ik vind dat hij überhaupt nooit presentator van Robinson had moeten mogen worden aangezien ie zelf een laffe opgever was. Nicolette ben ik net zo goed nooit een fan van geweest. Die serieuze/boze blik tijdens de proeven komt ook altijd zo gespeeld over, aangezien ze normaal altijd een lach van oor tot oor op d’r gezicht heeft, ongeacht het onderwerp. Ik vond Evi Hanssen een veel fijnere vrouwelijke presentator.

Niet gek dat ze niet aan Ernst-Paul Hasselbach kunnen tippen, maar vind hen gewoon niks.

22 likes

Ik hoop zoooo erg dat Carlos het nu gaat presenteren :heart_eyes:

13 likes

Of Kaj <3

7 likes

Als Anna Nooshin maar weg blijft van expeditie Robinson.

48 likes

Ja dat herinner ik me ook nog! Vond dat best wel gek om hem daarna als presentator te zien.
Ik vond zelf Eddy Zoey een fijnd presentator, maar Art of Carlos lijkt me ook leuk!

Ik vind dit echt een raar statement, als het echt zo was dan had Weening vast niet tegen de radio dj’s gezegd dat hij hoopt het volgend jaar nog te kunnen presenteren. Als je het fragment hebt gehoord dan ontgaat de onzekerheid in Weening zijn stem je helemaal niet, het komt op mij dus over alsof Weening aan de kant is gezet, maar ze hem wel willen sparen.

Op de radio werd dus het gerucht gedeeld dat Art de overstap naar RTL alleen wilde maken als hij ER mocht presenteren. Ik mag toch hopen dat dat niet waar is, ik vind dat een rare eis eigenlijk ook al snap ik dat je bij een dergelijke overstap in de positie bent om eisen te stellen.

Ja Kaj! Als hij Yolanthe dan maar niet meeneemt.

1 like

Laat Yolanthe idd maar weg van ER, anders krijg je weer zo een net niet gevoel (wat ik nu soms ook bij Nicolette heb)

1 like

Breng Evi Hanssen dan ook maar gelijk terug!

1 like

Ik mis opeens echt de tijden van ER zonder social media. Dat die laatste aflevering echt een leuke recap was met commentaar van iedereen, in tegenstelling tot wat het nu is: uitgekauwde gesprekken die je al duizend keer in youtube filmpjes hebt kunnen horen. En ik was in de laatste aflevering ook altijd zo benieuwd hoe die mensen er in het dagelijks leven uitzien, terwijl je dat nu ook al allang weet.

4 likes

Nu Nicolette nog

3 likes

Ik kijk eigenlijk niet naar de YouTube filmpjes en hun social media account etc. Ik heb dus eigenlijk geen idee hoe ze er uit zien verder etc. Kijk echt alleen expeditie op tv (of Videoland) en verder kijk of volg ik niks van expeditie robinson.

3 likes

Ik weet nog bij de finale dan dat je iedereens rode loper outfit zag ipv de gebruikelijke intro, dat was dan zo leuk om iedereen weer helemaal opgemaakt te zien

1 like

Ik snap ook niet wat mensen leuk aan hem vinden??

3 likes

Ik denk een spoiler dat Laurie niet wint? Bij 1:35 heeft Sandra het over hoe het is om eruit te gaan en zegt ze tegen Laurie ‘‘Je weet natuurlijk zelf hoe het is om eruit te gaan’’
Vind Sandra overigens wel grappig in deze video, jammer dat we daar op het eiland minder van hebben gezien.

Ooohja spoilerrrrrrr!

Zoveel zin in de samensmelting vanavond!

2 likes

Zit nu al klaar!

1 like