Ik ben echt helemaal team Nienke en Loiza.
Maar komt dat niet gewoon door het zuipen/eten? Dat hakt er wel in hoor.
Ja klopt! Is echt niet goed voor je, ben eigenlijk verbaasd dat ze de enige was die aangaf er ziek van te zijn
Laurie was echt stom met haar ‘mijn team’. Er is geen jouw team meer! En ik moest huilen toen Johnny en Nienke elkaar weer zagen. En bij die slapende salamander en die salamander die een blaadje at ️
Ik vond het niet helemaal eerlijk dat Nienke terug moest om water te halen terwijl ze het niet door haar schuld verloor? Maar goed ook geen idee hoe ze dat hadden moeten oplossen eigenlijk.
Ja vond ik ook! Je kon zien dat er echt super veel water in zat, dus wie weet was ze wel heel ver gekomen met dat water erbij.
Ja dat! Stiekem hoopte ik dat iemand van de crew haar buis zou vullen en gewoon weer zou aangeven op de plek waar ze stond toen ze omver werd gelopen, haha!
Wie gaat de expeditie winnen?
- Jody
- Steven
- Nienke
- Özgur
- Robin
- Jan
- Dominique
- Laurie
- Gregory
- Stijn
- Loiza
0 stemmers
Ik hoop Loiza, Stijn of Jan! Ben eigenlijk altijd wel voor de vrouwen🙈 Maar Jan doet me denken aan mijn vader (is ook boer) en ik vind hem de leukste van de onbekenden.
Dit stukje uit het interview met Johnny vond ik trouwebs wel grappig
Ouch, dat lijkt me echt naar om over jezelf te lezen
Ik twijfel tussen Loiza, Robin en Jody.
Mogelijk een spoiler over Nienke:
Samenvatting
Ik denk dat ze er binnenkort wel uitgaat. Bij Nienke & co kijken samen zegt haar vriend iets van ‘oke, je gaat er uit’. Als ze eruit gaan dan bellen ze toch altijd met familie? Lijkt me dat hij dan ongeveer weet na hoeveel dagen ze eruit is en dat het rond deze periode is geweest, zal in ieder geval geen finale zijn.
Zou best kunnen. Heeft 0 extra stemmen dus makkelijk doelwit.
Dat wel idd, maar aan de andere kant is ze denk ik wel een van de zwakste vrouwen op Laurie na misschien, dus niet perse een gevaar
Hahaha mijn vriend was hier ook helemaal gefrustreerd over ‘ja dit is echt niet eerlijk!!!’
Hoop dat die Laurie er snel uitgeknikkerd wordt, naar mens is dat.
Ja, dus dan lijkt me dat die vriend weet dat ze er binnenkort uit ligt.
ander gezeik, niet gericht aan jou: Blijkbaar kan je geen expeditie kijken in het buitenland en volgens rtl XL heb ik geluk gehad dat het de weken ervoor welk werkte Weet iemand of je het ook ergens anders kan vinden zoals met temptation?
Dit youtubekanaal uploadt de afleveringen, maar ze staan er wel beperkt op (max. 1-2 weken): https://www.youtube.com/channel/UCa5X0WPP898IY434K-_aRCQ
Ik snap je niet zo goed? Ik bedoelde dat hij in dat filmpje van haar zegt tegen Nienke ‘O je gaat er hier uit’ ofzoiets. Ik neem aan dat hij weet na ongeveer hoeveel dagen Nienke hem belde/ weer thuis was. Dat hij op dag 15-16 zegt ‘je gaat er uit’ lijkt me dan een reden om aan te nemen dat ze er niet heel lang meer in blijft. Dan zou hij wel weten dat ze er 25-30 dagen in had gezeten ofzo en hoefde hij zich nog niet druk te maken dat ze daar had verloren toch?
@Oizys Yes! thanks
Ja, was niet haar vriend. Maar eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon reageerde op wat hij zag; Nienke deed het slecht en de verliezer “moest naar huis”, conclusie: Nienke moet naar huis.
Ooh jongens heb weer genoten! Vond het een vet spannende aflevering. Heel benieuwd hoe Nienke terug het spel in gaat en of ze het (zonder extra stemmen) overleefd. Misschien dat de lui van haar oude team wel beetje sparen omdat ze al 2x is achtergelaten? Of ze wordt juist easy target.
Oh en ik denk dat Laurie dus echt met haar wil gaan bonden, zijnhad toch keer gezegd ‘omg ik zag nienke plas echt fan omg’. Vind haar sowieso wel zo’n meisje dat nu extra normaal en cool over die bn’ers gaat doen maar van binnen helemaal geweldig vind en BFF’s wil worden