ga naar de lidl!!!
Ik vind het toch wel sneu en lullig voor Dennis, ook al heb ik verder niets met hem
Naja zeg! Zijn contract niet verlengen en zeggen dat dit vanuit Dennis zelf komt door de opstart van zijn eigen bedrijf. Hufters!
Waren toch geruchten dat Art Rooijakkers het zou gaan overnemen? (En mede daardoor Dennis zijn contract niet is verlengd)
Wat een stomme streek van rtl omdat zo de wereld in te helpen!
Wie mag er vanavond uit van jullie?
Laurie
Jep Laurie!
Ben benieuwd of er vanavond in de aflevering ook meer sneaky gespeeld gaat worden en meer dubbele cross-overs in verbondjes door al die extra stemmen. Daar geniet ik echt van haha
Ik vind Art leuk en sympathiek, dus ik wil eigenlijk niet geloven dat Art dat zelf zo gespeeld zou hebben. Maar ik denk dat Art wel een goede keuze zou zijn!
Ik vond Dennis niet een geweldige presentator, maar dat had ook te maken met het feit dat hij zelf had opgegeven toen hij meedeed…
Ik hoop dat Art eerst een seizoen mee moet doen voordat hij mag presenteren. Soort ontgroening. Al heeft Nicolette nooit meegedaan of wel? En dan hoop ik dat hij zijn Wie is de Mol serieuze stem op zet in de biechten.
Laurie mag er van mij uit of gregory.
Ja dit laatste vind ik nog steeds zooo raar. Zelf opgeven maar dan wel presentator worden! Toppunt vond ik dat hij zo verbaasd en gek reageerde toen Tony en Donny eruit gingen. Ja heel stom dat ze stopten, maar daar mocht hij toch eigenlijk echt niks van zeggen want hij was geen haar beter.
Ik vind Dennis en Nicolette allebei echt niks. Van mij mogen ze alle twee vervangen worden. Hoop trouwens ook dat Laurie eruit gaat vanavond, maar ben bang dat dit nog wel even duurt.
Zo! Afgelopen 3 weken had ik andere verplichtingen en kon ik niet live meekijken, maar… I’M BACK!
Veel leuker om met jullie samen te kijken
Hallooo! Zijn jullie er
Present!
Jaaaaa
Yesss ik heb dr zin an
Laat maar komen!