Jongons waar blijft de eetproef
Als jody er zelf voor kiest om vandaag weg te gaan ga ik op m’n hoofd staan
Ja wat een risico, ze kan toch te vroeg bevallen, zit hij op dat eiland. Zou het ook echt niet accepteren.
Ik zeg doen
Blij dat de bekende NL’ers in de meerderheid zijn als Nienke terug komt
Jody, denk zo: het gaat goed met ze anders was je er wel uit gepikt
Leuk voor het challenge topic!
Zoooo lief van Jody. Maar inderdaad ja hoop niet dat hij nu naar huis wil en dat iedereen op hem stemt
Ik zeg doen.
Sorry
Ohja reclames. Nu alweer jeeeeezzzzz
Ik denk het niet hoor.
Denk wel dat ze het hem dan direct zouden laten weten. Maar ja, dan alsnog of is ie natuurlijk nooit op tijd weer terug om de geboorte daadwerkelijk mee te maken.
Dat naakt programma tha fuck
Het programma is letterlijk 10 minuten bezig en nu is het al reclame?!
En als je dan het bericht krijgt dat ze aan het bevallen is, dan blijf je toch niet op dat eiland zitten??
Dus dan calculeer je al best in dat je het einde van de expeditie niet gaat halen, aangezien 2 weken vroeger bevallen niet heel gek is.
10 minuten? 2 seconden
hahah ja gevoelsmatig inderdaad zeker! Maar start om 20.32 en rond 20.42 kwam de pauze
Eigenlijk kijken we 1,5 u lang reclame met af en toe een beetje Expeditie Robinson
Denk dat je er gewoon geen rekening mee houdt van tevoren. Zullen ze niet al eerder de contracten hebben getekend voor deelname en dat zij daarna zwanger is geraakt? Plus dat ze nu al minstens twee weken zitten dus tel er nog 10 dagen bij op en ze is nog niet uitgerekend. Kan natuurlijk altijd eerder komen maar daar zullen ze het uitgebreid over gehad hebben