Ik dacht dat ik ook iets had gelezen over dat de vriendin van Jody hem echt had aangemoedigd om te gaan .
Edit: en misschien is zij terwijl hij op het eiland zat wel net 8 maanden zwanger en was het nog 7 toen hij vertrok?
Ik dacht dat ik ook iets had gelezen over dat de vriendin van Jody hem echt had aangemoedigd om te gaan .
Edit: en misschien is zij terwijl hij op het eiland zat wel net 8 maanden zwanger en was het nog 7 toen hij vertrok?
Zou ik ook hebben. Zou mijn man echt niet thuis houden als het allemaal goed gaat
Bijna net zo erg als Boxing Stars. Wat ik overigens heb uit gezet toen er na elke ronde een reclame ronde kwam. Echt doe normaal.
Nee precies, dat bedoel ik dus ook!
Duurt ook echt fucking lang. Ik vergeet dat steeds.
Ook echt wel dat ik tussendoor steeds switch naar Netflix. Kan gewoon in die tien reclames van expeditie een ander programma kijken
‘Een steilaaaagge’
Ik hoop wel zooo erg dat we geen herhaling krijgen van vorig jaar dat dezelfde 3 (Kaj, Niels en Carlos) steeds naar winnaarseiland gaan en de rest nooit wint. Vond dat echt zo saai
Jaa dar hoop ik ook echt niet, echt heeel saai.
Hahaha die high fives. Nienke heeft toch amper kennis gemaakt met die “onbekenden”
Nienke heeft wel echt achterstand nu met dat slaaptekort
Ja ik doe altijd het huishouden tussendoor. Net ff de was opgehangen en tijdens de volgende reclame doe ik de afwas
Oh man Jody gaat denk ik echt kappen dalijk
Haha ja dat was echt erg! Eigenlijk vind ik het bij ER wel meevallen nu liever een paar keer lange reclames dan om de 5 minuten reclame van 1,5 minuut
Jodyyy wat ga je doen
Ja ben er ook bang voor. En ik heb bij iedereen voorspeld dat hij nog wel eens ver kan komen, omdat hij wel sterk en slim is, maar ook sociaal en niet t’e opvallend. Zou echt jammer zijn!
Wat een saaaaie kutproeven dit jaar. Ik vind ze allemaal van dezelfde categorie…
Ja man echt een pot nat
Ja, kan je ook even makkelijk alles bijlezen en in andere topics kijken.
Wat kan dit ook weer voor takje zware proef