Expeditie Robinson #1

Domme jankerd

Huh heel random lijkt het

Ugh kutlaurie… Pfff daarom is dit spel niets voor mij. Zou me zo kut voelen als je elkaar weg moet stemmen en moet backstabben.
Alleen Dennis weer met z’n gewetensvragen whahahahahaa

jonguh dennis jij hebt echt geen recht van spreken.

1 like

Nou ik begrijp er allemaal niks meer van. Ozzy wil nu gewoon nog even goed over komen op tv en kiest er daarvoor om om naar huis te gaan?

Kga d’r YouTube kanaal boycotten hahahaa

1 like

Zul je zien dat volgende week Jody gaat.

1 like

Haha Dennis moet jij nodig zeggen klapmongool

2 likes

Wat iiiiis deze. Deze expeditie zit vol met zwakke losers. En dat laten ze pas op het eind zien omdat eiland praat anders geen kijkcijfers heeft

6 likes

Dus eigenlijk is dit weer een soort zelfopgeefactie?

2 likes

Hier snap ik echt niks van. Omdat hij baalt van laurie laat hij zich eruit stemmen?

Dit seizoen is echt…

meme-488x400

42 likes

Die zal zich wel voor zijn kop slaan nu.

Vanaf 1:35 gaat het erover dat Dennis toen heeft opgegeven.

Tjonge wat slecht dit zeg. En zo gemonteerd dat de eilandraad toch nog spannend is voor ons als kijker. Dit seizoen gaat echt nergens over.

Ik snap ook niet dat als je droom is om mee te doen, je zoveel testen en rondes hebt doorstaan en eindelijk mee mag doen, dat je dan om deze reden opgeeft.

7 likes

Nu bij eilandpraat is shelly ook bijna boos haha omdat het zo’n rare actie is.

Ik vind Shelly echt heel leuk

4 likes

Ik snap wel dat hij dacht van, shit iedereen vindt me nu kut en niemand vertrouwt me, ik wil weg hier

4 likes

Wat een domme reden om uit het spel te stappen zeg. Bij expeditie robinson kan je toch niemand vertrouwen, dat is een beetje de bedoeling van het spel.

Die ruzie met Roelof kan er nog kwaad om worden vieze denigrerende balzak

20 likes