Roelof roeland was het toch. Maar van mij mag je die drol best Roelof noemen.
Het stoort me ook wel dat hij nu zo vaak zegt dat hij tegen de sterkste kandidaat wil strijden blabla, maar dat hij het dan alleen over de fysiek sterkste heeft. Tot nu toe hebben de fysiek sterke mannen (Ozzy, Jody en vooral Greg) er qua mentale capaciteiten niet veel van gebakken, terwijl ik dat ook een belangrijk aspect vind.
Hahahaha Jody moet zelf ook lachen om zijn vergeten puzzelstukjes, schattig
Denken jullie niet dat Greg expres zo onnozel doet? Als hij voluit zou gaan als de topsporter die hij is, dan heeft hij een levensgroot doelwit op zijn rug. Maar als vriendelijke stuntel, die weinig van die proeven lijkt te bakken, kan hij er veeel langer in blijven, tot hij straks wél volle bak kan gaan. Zoals ik hem ‘ken’, en zo goed als hij zelf is in dingen uitleggen en verklaren, vind ik het helemaal niet passend dat hij zulke suffe dingen doet eigenlijk.
Ik vond het een best wel saaie afl vanavond🙈 De proef was meh, winnaarseiland bestaat uit 2 mensen waarvan ik steeds vergeet dat ze meedoen en er is alweeer een ‘opgever’. Vond de situatie wat vreemd en ook heel zonde dat hij eruit is, ik zie ook niet in hoe hij nu zijn eerlijkheid heeft bewezen. Plus aan het begin van de afl hebben Dominique en Laurie het erover om op Ozgur te stemmen, dus nu heeft hij zijn loyaliteit bewezen aan iemand die ook niet zo loyaal naar hem toe was?
Wat ik heb begrepen is dat hij het gaat doen, ja. Ik weet niet hoe de verdere communicatie hierover verloopt, maar dat is wat ik heb gehoord in elk geval.
Lekker bijdehand van hem. Snap dat het niet helemaal lekker is gegaan en dat is kut maar hij komt zo kinderachtig over.
Dat je wat minder voluit gaat snap ik. Dat je misschien een beetje stuntelig doet ook, maar ik vond dat met die koker enz. wel next level. Ook omdat hij nu laatste werd. Ik zou dan eerder zorgen dat ik in de middenmoot zit.
Ik snap er geen reet van maar snap er nog minder van waarom je steeds tegen iemand die spijt heeft of mogelijk krijgt steeds zou zeggen van oh je had zus of zo moeten doen. Gaan ze bij eilandpraat nu een uur lang in zijn gezicht wrijven dat het niet handig was? Man man wat stom allemaal
Voor mij kwam het over alsof Ozzy de eer aan zich zelfde wilde houden en idd goed over wilde komen op tv. Het was toch duidelijk dat iedereen sowieso op hem zou gaan stemmen? Hij had echt wel door na die ruzie dat hij eruit zou worden gestemd.
Ook hoe Dennis reageerde van, jammer dat je opgeeft voor Laurie oid, eeeuhm… Als hij niet had gevraagd of ze op hem gingen stemmen was dat ook wel gebeurd?
Nou goed ik vond het maar een raar verhaal haha
Vanmorgen hoorde ik Art op Radio 10 bij Gerard Ekdom hierover, hij was best pissig. Een samenvatting van het gesprek in de AD:
https://www.ad.nl/show/art-rooijakkers-toch-gevraagd-voor-presentatie-expeditie-robinson~a22f055f/
Pfoee echt niet oké
En dat terwijl hij eerst met Steven en Gregory stond te praten en vond dat de sterksten door moesten.
Wat vind je niet ok?
Nee idd dat idee had ik ook totaal niet? Hij ging juist steeds z’n eigen weg had ik het idee
I.t.t. kut Laurie die wel opstookt en dan nu met Loiza meeloopt onder het mom van “oeh ik ben zo eerlijk, ja open kaart spelen”
Ik zou ook nevernevernever meedoen aan Robinson want, ja het hoort bij het spel, ja het is vaak een tactische move, maar eruit gestemd worden in het begin is toch vaak een gunfactor en mijn zelfvertrouwen zou echt een deuk oplopen haha
Vorig jaar deden ze nog wel proeven toch?
Bij eilandpraat blijkt over Ozzy wel dat hij 1. niet zo een helder licht is, of 2. de Nederlandse taal niet zo goed beheerst.
Ik acht het daardoor de kans wel ietsjes waarschijnlijker dat de vermeende roddel over chagrijnige Laurie een door hem verkeerd geïnterpreteerde opmerking is, of iets dergelijks.
Van Dennis dat hij dat zomaar vertelt
Ja die presentator vroeg zelfs nog extra door om op tafel te krijgen hoe hij dat tactische nou bedoelde maar het bleef een beetje een langs-elkaar-heen gesprek tussen die twee steeds.
Hetzelfde gevoel kreeg ik ook bij de gesprekken tussen Ozzy en Shelly, tussen Ozzy en Nicolette en tussen Ozzy en die kandidatenopvangster.