Expeditie Robinson #1

Ik denk ook dat Ozzy niet echt een helder licht is, hij kwam tijdens de hele expeditie en eilandpraat niet bepaald intelligent over in gesprekken inderdaad. Ook hoe hij over het spel dacht vond ik nogal naïef. Vond het een hele rare move van hem, snap er echt helemaal niks van.

Wat een ontzettend saai seizoen is dit zeg. Ik heb helemaal geen zin meer om te kijken, het is totaal niet spannend en hoe veel kandidaten hebben inmiddels zelf al opgegeven? Wat een aanfluiting en wat een contrast met vorig jaar.

5 likes

Was trouwens even bang dat Luuk Ikink de opvolger van Dennis zou worden, maar gelukkig is het Art geworden! Ik erger me altijd wat aan Luuk tijdens Eilandpraat omdat ik dan denk, wat weet jij hier nou van… Zou het daarentegen wel leuk vinden als hij ooit mee zou doen als kandidaat.

2 likes

Het is volgens mij nog niet zeker dat het Art wordt toch? Of is er nieuws?
Luuk ikink vind ik ook echt niks inderdaad

1 like

Ja en die meid die dit keer de proef gewonnen had, Robin? Ook zo’n nietszeggende figuur. Ik vind die Laurie afgrijselijk, maar die zit er vast bij voor de drama

Ja ik denk niet dat ’ de selectie doorkomen’ betekent dat ze alleen maar de allerslimsten eruit halen, juist fysiek sterk en gemotiveerd en misschien ook juist een afwisselende groep?

Maar ben het wel eens dat ze überhaupt wat meer uitgesproken mensen hadden kunnen kiezen uit al die aanmeldingen! Idd @Janniebeton die Robin en die Dominique ook.

OOH, ja ik bedoelde eigenlijk dominique, maar ik wist niet meer hoe ze heette. Robin vind ik ook nietszeggend, alleen die komt nog wel vriendelijk over

1 like

Maar Laurie is volgens mij niet per se fysiek sterk?

Ja ook al 2 opgevers… en dan die onbekende groep die ook niets inbrengt. Maar vind ook dit jaar het concept met de onbekenden niet leuk. Dat Duivelseiland had bijna geen functie, net als nu dat winnaarseiland (of hoe t ook heet?!). Maar ik denk dat ze wel iets moesten verzinnen, aangezien er opeens zo veel mensen weg gingen :eyes:

Drie toch? Tony, Josilvio en Aisha

Oh ja :ok_hand:t2: Ik dacht net nadat ik het had geplaatst ook “volgens mij waren het er meer”. Die josylvio heeft zo weinig indruk op me gemaakt dat ik die al was vergeten. Maar eigenlijk Donny ook nog, want die kreeg nog de kans toch om terug het spel in te gaan?

Over Ozzy:

Ik denk dat dit een blijk is van andere culturele waarden. Die individualistische Nederlanders kiezen altijd voor zichzelf. Presentator Dennis Weening wreef dat er extra in: “Dit is een droom van duizenden mensen. Ik vind het wel jammer dat je op deze manier de handdoek in de ring gooit eigenlijk”. Maar deze jongen heeft een Turkse achtergrond waar de gemeenschap veel belangrijker is. Dit is voor hem geen opgeven, maar met opgeheven hoofd vertrekken. Jammer dat Luuk Ikink hem in Eilandpraat daarover niets vroeg.

bron: https://www.trouw.nl/cultuur/verraad-en-intrige-rond-expeditie-robinson-wie-is-de-mol-~a96fada1/

Zit hier iets in denken jullie?

9 likes

Maar Donny mocht blijven, maar dat wilde hij niet. Dat hadden ze in de uitzending niet laten zien, maar dat kwam bij eilandpraat toen aan bod. Blijft natuurlijk een achterlijke actie van Tony, dat wel, maar Donny had kunnen blijven. Iemand had hier geloof ik zelfs nog gepost dat ze bij een show van Steven was geweest, en dat hij had gezegd dat Donny zelf ook had gevraagd aan mensen om op hem te stemmen.

Jongens ik heb zoveel error om dit seizoen :frowning:. En die stomme Laurie. Blame haar dat Ozzy eruit is hoor want geef haar graag van alles de schuld. Ik vond Ozzy namelijk wel leuk. Zo lekker vaag en laidback.

3 likes

Ik heb er zin in! Wie gaat er vanavond winnen?

• Loiza
  • Steven
  • Stijn
  • Gregory
  • Nienke
  • Jody
  • Laurie
  • Jan
  • Dominique

0 stemmers

Heb zo’n gevoel dat Jody vanavond op gaat geven. Zwak seizoen dit wel hoor.

1 like

Ik vind het ook idioot dat ze de quitters wel een podium geven in de finale (Josylvio, I am Aisha)

1 like

Aan alle deelnemers van ER waaronder Jody:

5 likes

Wat voor snacks zullen we erbij pakken?

1 like

Tony’s pepernoot!

Ik zit met 2 repen lion

1 like