Expeditie Robinson #1

Kan dat me eigenlijk niet voorstellen. Kandidaten gaan zich dan zoo anders gedragen ineens en de geloofwaardigheid van t programma zou ook minder zijn als ze op die manier toch nog dingen meekrijgen van t thuisfront. + zoveel geld in t programma dan gaan ze niet riskeren denk ik zijn zat anderen de mee willen doen
(Denk ik)

1 like

Pff door deze aflevering ben ik echt team Stijn en Loiza. Vind Steven echt niks, net als Laurie en Dominique. Hoop dat zij er snel uitgaan.

6 likes

Vind het trouwens ook stom dat mensen maar 1 kans krijgen om mee te doen, maar bijv Toine en Famke werden er echt meteen uitgestemd terwijl er daarna een hoop oogevers waren terwijl zij misschien wel doorzetters waren?

9 likes

Sorry maar wat dom dit? Alsof ze willen dat er iemand opgeeft. Ze geven 'm gewoon letterlijk de keuze?? Ze vragen of 'ie eruit wil?? Heh

2 likes

Ja ik denk omdat ze de bui al voelden hangen dat hij vlak na de stemming eruit zou willen. En dan moeten ze waarsch van alles aanpassen in de planning, met al die stoppers.

1 like

Ja hier ben ik het helemaal mee eens. Het is zo oneerlijk voor diegenen die er in het begin uitgestemd werden. Ik zou me echt opvreten als ik nu thuis op de bank zat te kijken als ik Toine was

8 likes

Ik hoop zo dat laurie volgende keer eindelijk eens naar huis moet!

1 like

Sowieso gek als je erover nadenkt dat vorige week (dus bij hun maar 1 of 2 dagen eerder) Steven(?) tegen Ozzy dat hij Laurie maar niks vond omdat ze sago was en dat hij geen klik met haar had e.d. En dat ze deze week ineens dikke vrienden zijn.

7 likes

O ik vond Loiza eerst leuk, maar nu een beetje hooghartig?
Hoe ze ook zegt ‘‘ja ik heb lekker m’n vrienden uitgekozen, veel leuker dan met JE ENE STEM, da’s namelijk heel eenzaam’’ :confused:

Bedoelt ze het niet eerder als dat ze het leuker vindt om samen dat te eten enzo, en dat belangrijker vindt dan die ene stem waar je niet eens echt wat aan hebt? Beetje zoals rijke mensen die niks uitgeven en alles sparen en als ze rijk en alleen sterven denken ze: had ik maar 1000 grote feesten gegeven

Ja denk wel dat ze het zo bedoelde, maar 't leek tegelijkertijd een beetje een sneer te zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Kijken jullie ook de blendtv filmpjes? :joy::joy:
Echt zo grappig

Hahaha hij lijkt idd echt de 18 jarige stagiair.
Net de aflevering teruggekeken en jezus wat een anticlimax zeg. En zo voorspelbaar na het continu inzoomen op Jody’s hoofd en veel te lang aan iedereen vragen stellen om te tijd te vullen.

Jeeeeeetje wateen kutseizoen zeg!!! Allemaal opgevers echt niet normaal. Had echt gewild dat de leuke gemotiveerde kandidaten zoals Johnny, Toine en Famke er nog in waren. En ook regels die gewoon niet kloppen? Want nu mag Loiza op dat eiland blijven, terwijl Dominique van het eiland af moest…

6 likes

Wat een kutseizoen :triumph: Al die opgevers! Tijd dat ze een flinke boete gaan invoeren voor iedereen die eruit wil stappen. En als ze dat al hebben, dan flink verhogen.

4 likes

En gewoon de mensen die meedoen beter screenen. Als je iemand meeneemt waarvan de partner zo ver zwanger is, kun je dit toch gewoon wel zien aankomen?
Die onbekende nederlanders (nog steeds kut-term) hebben tot nog toe toch ook minder vaak opgegeven dan de BNérs?

Presentator eilandraad heeft volgens mij zelfs 2 kinderen al :stuck_out_tongue:

1 like

en maar afvragen waarom ze al 8x genomineerd zijn maar de televizierring nog nooit gewonnen hebben. wat een flut seizoen

1 like

Toine had vooraf ook getweet: als er vandaag weer iemand opgeeft, eis ik een herstart…

19 likes

Ik moet het nog terugkijken maar ik weet niet of ik het aan kan

Net teruggekeken maar wat een gezeik
Als het zo moet heb ik echt geen zin om volgend jaar weer te kijken
Eigenlijk zou het verboden moeten zijn om op te geven ofzo? Misschien alleen om medische redenen dat je dan eruit mag, verder niet

1 like