Expeditie Robinson #1

Ik heb de aflevering gezien en ik vond Loiza dit keer echt overkomen als zo’n Queen B figuur. Had ook echt het gevoel dat die gasten het veel meer naar hun zin hadden toen die BN-er vrouwen er niet waren. Zij zijn dus blijkbaar zo dominant dat Krek nu pas aan koken kwam, vond dat wel sneu. En Stijn en Nienke zijn toch gewoon echt meelopertjes van Loiza? Ik vond haar ontzettend leuk, maar heb na deze aflevering toch mijn twijfels. Vind haar te overheersend.

Maar waar ik dus écht geen bal van snap is waarom Dominique na een dagje winnaarseiland hoppa zo weer terug ‘moest’ en Loiza daar nu mag blijven? Kan iemand me dit please uitleggen want dit zorgt echt voor errors in mijn hoofd :sweat_smile:

15 likes

Ik snap wel wat je bedoelt. Loiza lijkt me wel echt een leuke meid en Stijn vind ik juist wat leuker door ER, maar ik zou echt zo’n Gregory zijn in dit team haha. Ik word compleet ongemakkelijk, sowieso in een groep maar al helemaal als er veel van dit soort persoonlijkheden rondlopen.

Verder vind ik dit seizoen ook helemaal niks. Zo jammer😪

4 likes

Ze kwam natuurlijk ook vaak aan het woord - dus het kan ook gedeeltelijk aan de edit liggen.
Maar ik vond haar deze aflevering dus ook een stuk minder leuk.

Dussss… Toine gaat nu een herstart eisen? :stuck_out_tongue:

Ik vind die Stijn zo vervelend. Eindelijk blij dat ze eruit werd geknikkerd geeft die jankebal op.

5 likes

Ik ben het hier zo mee eens!
Ik keek er helemaal naar uit dat ze er eindelijk uit ging en dan moet Jody alles weer verpesten.

Vind dit hele seizoen echt kut. Iedereen geeft op, slaat nergens op. Je weet van tevoren waar je aan begint lijkt me

4 likes

Ik vind het wel super leuk dat het BN’er bondje eindelijk kapot is! Ben echt team Steve, Lauri en Do!

Aan het eind wanneer ze Loiza belt, ik vind hun wel echt oprecht bitchy naar Laurie. Dat verdient ze toch ook weer niet? Het is maar een spel! Loiza vind ik echt steeds minder sympathiek

Ik was verdwaald op het youtubekanaal van StukTV en zag dus dat Dominique in een video met hen zit :joy:

Deze

https://www.youtube.com/watch?v=j-npyOijNpk

1 like

Ik kijk de laatste tijd alleen nog maar de proef en de eilandraad. Wat een bullshit dit? Wat is er aan vooraf gegaan?

1 like

jee ik vond Nienke al niks, maar na (een stukje) van deze video al helemaal niet meer…

Ik vond haar al cringe in Expeditie, maar dit slaat alles :joy::sweat:

1 like

Jezus wat een schreeuwlelijk hier zeg, zijn al haar video’s zo?

Ik vind al deze video’s dus heel erg grappig, ook omdat ze wel zelfspot heeft :stuck_out_tongue:

Zo! Bijgekeken. Vond het echt een stomme aflevering haha. Ziek veel stukjes over bondjes, waardoor ik echt dacht: omg er gáát me toch een plottwist komen in die eilandraad !

Stapt er iemand uit. Pfff. Zie het nog gebeuren dat er gewoon geen finale komt omdat iedereen kapt :joy:

1 like

Ja echt he. Vond het zo’n saaie aflevering en je kon al van mijlenver aan zien komen dat Jody ging stoppen.
Dit seizoen is echt saai met al die opgevers

Klopt het dat er maar 3 mensen zijn uitgestemd of heb ik iemand vergeten? Dat is toch idioot waarvoor heb je stemmen als kandidaten er bij de vleet mee kappen

Nee toch? Gwenda, Toine, Famke Louise, Sandra en Johnny (toch?)

Johnny niet. Die werd niet gekozen voor het kamp van Tony en ging toen naar Duivelseiland. En verloor daarna een proef van Nienke

Ohja is ook zo!