Ik kijk soms de videos van Laurie om wat meer inzicht te krijgen in sommige uitspraken of boor evt spoilers, maar hier heeft ze het over dat ze ieder moment zo blij is dat het gezellig gaat want dat is gunstig voor het bondje. Ik vraag me soms echt af of zij daar ook maar een moment heeft genoten of dat ze ieder moment alleen maar bezig is geweest met het stemmen en bondjes
Wat ik niet snap is dat Dominique weer terug moet naar de groep en proeven spelen, terwijl Robin daar mag blijven zitten? Sorry als dit al voorbij is gekomen in het topic haha.
Edit: En Loiza mag daar ook blijven?
Ik denk dat we de logica achter deze besluiten nooit gaan horen.
Gaan er mensen naar de Live finale in de Ziggodome?
Ze zijn nog steeds druk aan het promoten, ik denk dat de Ziggo net een maatje te groot is hiervoor
Iemand hier zei dat dat Do hem niet wilde uitdagen, daarom mocht hij blijven (tot de volgende uitdager) en ging zij terug. Ik heb dit zelf ook gemist eigenlijk😅
Dat denk ik ook ja, het zal wel weer gevuld worden met aanhang, influencers en B/C sterren.
Ben benieuwd dat ze zo’n groot podium nodig hebben voor een echte live als in, ze moeten nog dingen doen, of het enkel live is in de trant dat men live kan mee kijken naar de ontknoping en Jody zien optreden.
Wel een leuke video met Stijn. Gewoon €50.000,- boete als je verklapt wie ER heeft gewonnen
Ik ga er heen. Alleen daarom volg ik dit seizoen nog, want ik vind het echt niet spannend tot nu toe.
Hoop dat de aflevering van vanavond wat spannender is
Owee als er nog iemand opgeeft
Nu in het juiste topic:
Wie gaat er uit vanavond?
- Loiza
- Nienke
- Stijn
- Steven
- Greg
- Robin
- Lauri
- Dominique
- Jan
0 stemmers
Volgens mij wordt de proef echt hilarisch vanavond. Zag op fb dat ze heel hard rondjes moeten rennen om een paal heen.
HET BEGINT jongens hallo
Zo heb weer zin in mijn anderhalf uur frustratie
Zo daar zijn we weer. Deze keer met minder spannende snacks, druiven en een mueslireep haha. Scheelt dat het dan niet zo’n ramp is als ik dit in 10 minuten op heb.
Ik vind het niet eens meer onwaarschijnlijk om te denken dat er nog meer mensen op gaan geven
O en mn snack van dit moment zijn vers gefrituurde curly fries
Wijn en kaas avond!
De poll kan beter zijn: wie is de opgever van de week?
Nou wie heeft er vandaag geen zin meer
Nou, ben benieuwd naar wat er gaat gebeuren deze aflevering