Nee en ze heeft ook geen extra stemmen dus ze kunnen beter iemand met veel extra stemmen eruit mikken
Als er drie onbekenden in de finale staan ga ik niet eens kijken
Vind de onbekenden dit jaar echt een stuk minder leuk dan vorig jaar. Carlos en Imke waren echt tof!
Ahh man dit topic helemaal vergeten. Had al het gevoel dat ik iets vergeten was haha.
Vind ik ook! Jan is dan nog mijn favoriet maar de rest is niks vergeleken Carlos en Imke
wow stijn woog nog maar 48.8kg! Ze kwam dan ook wel van 53 af maar dan nog haha. Ze is natuurlijk ook wel klein dat scheelt maar dat is wel heel weinig.
Ze noemen dus echt de bekende nederlanders de ‘vips’?
Als in… ook echt zijzelf? Jeetje…
Ze is net zo lang als ik en ik heb dat gewicht zonder mee gedaan te hebben aan expeditie Robinson
Maar is idd gewoon heel licht. Zij was ook nog heel gespierd door haar dansachtergrond dus ik denk dat haar spieren nogal zijn afgenomen. Net zoals bij greg, die heeft geen spieren meer over
HEB HET GEKEKEN HOOR!!! !!! !!!
Ik denk dat ze volgende week beter Greg er uit kunnen stemmen, die is echt zo onvoorspelbaar als de pest.
Geloof dat hij afgelopen eilandraad 1 stem op Dominique heeft ingezet, maar dat is conform geen enkele afspraak die hij heeft gemaakt.
Als ik daar had gezeten, had ik -toen stijn er nog in zat- echt een bondje geprobeerd te maken met de vrouwen. Eindelijk eens sterke vrouwen en dan gaan ze die er allemaal uit stemmen! Stom!
Ik denk dat nienke eruit gestemd word volgende week.
En gregory is echt dom. Hij had beter een stem in kunnen zetten op stijn (of heeft ie maar een ingezet op do?), want toen robin eenmaal aangeschoven was, kon ie weten dat hij ook op stijn zou stemmen (steven die robin ingelicht heeft). Lekker iedereen zn stemmen in laten zetten en zelf stemmen sparen. Sowieso dat steven ook robin uitkoos zodat er sws op een extra stem op stijn zou komen.
Gregory heeft trouwens een goeie positie hoor. Beetje meedoen met beide kampen zonder dat iemand het hem kwalijk neemt?
Ik hoop op finale loiza, robin, steven en hoe heet ie nou? Die boer haha
huh
Haha dat was ik! (Ofja mijn vriend dus)
Oepsie, snap m nu pas haha
Hij had toch met Nienke afgesproken om op Do te stemmen?
Ja, maar ook om er 2 in te zetten, en het lijkt er op dat hij maar 1 keer heeft gestemd. Hij had in grote letters Do staan, maar die was maar 1 keer te zien bij het stemmen tellen. Tenzij hij op de tweede stem een ander handschrift had, denk ik dat hij maar 1 keer heeft gestemd.
Wie denken jullie dat er bij de eetproef niet twijfelt en het meteen naar binnen werkt? (Geen Loiza en Steven omdat ze op winnaarseiland zitten)
- Jan
- Robin
- Dominique
- Laurie
- Nienke
- Gregory
0 stemmers
Ik vind het maar vreemd dat ze niet sterke spelers als Steven of Gregory er snel uit stemmen?
Gregory is toch niet zo’n sterke speler? Bij die ene proef had ie niet door dat het water zo uit het buisje liep bijvoorbeeld
Ja ik vond het ook gek dat ze Stijn weg wilde als “1 van de sterkste” terwijl als je Stijn naast Steven zet… is er toch wel 1 overduidelijk sterker🤔
Zoveel zin in die eetproef ik gok dat jan en do er het minst moeite mee hebben.