Waarom heb ik dit seizoen niet gezien joh ziet er echt grappig uit.
Hahahahahaha dit blijft echt goud, moet er nog geregeld aan denken
Spoiler over de afvaller volgende week
Iemand op youtube reageerde dat Kaj in zijn show blijkbaar een hint gaf over de volgende afvaller, en dat was ‘iemand met humor’ maar dat kan toch alleen maar Nienke zijn? Ja of je moet Laurie hilarisch vinden maar ik denk dat de kans groot is dat zij weggaat
Ja dit was echt goud, vond dit sowieso een leuk seizoen met Vjeze Fur, zo gelachen om zijn droogheid
Naar aanleiding van bovenstaand filmpje moest ik ook denken aan Ferry Doedens die in dat seizoen zo boos werd op een bal tijdens een proef heb het even opgezocht en weer erg gelachen (gaat om het eerste stukje dus)
Hahah geweldig! In die goede oude tijd deden nog leuke persoonlijkheden mee
Samenvatting
Ik denk dat hij volgende aflevering niet naar huis kan omdat hij op winnaarseiland zit. Ik vind het trouwens wel jammer dat de vrouwen geen bondje met elkaar hebben en dan tegen de mannen
Samenvatting
Maar als hij van winnaarseiland af komt heeft hij immuniteit dus kunnen de vrouw niet op hem stemmen.
Samenvatting
In een voorstukje zag je ook Laurie en Gregory elkaar de hand schudden alsof er een dealtje wordt gemaakt. Dat versterkt voor mij het idee dat Nienke eruit gewipt wordt.
"Samenvatting
Ja nou Gregory sluit met iedereen dealtjes dus vertrouw hem voor geen meter. Zie hem nog wel de finale halen zo hoor.
Voor de Carlos liefhebbers, nu op rtl 5 zit hij in Boxing Stars
Hahaha tranen van 't lachen
Haha ik was dit helemaal vergeten. Tranen van het lachen
Uit de vlog van Laurie, aflevering 11 vlog #16
mogelijke spoiler
Op 10:41 zegt Laurie: alleen ik baalde wel want ik wilde Nienke eigenlijk helemaal niet naar huis hebben. Stijn is weggestemd.
Hoop voor haar dat het geen echte echte spoiler is want dat kost dr €25.000
Dan hoop ik het juist wel
Geen idee of het zo is maar over wie immuniteit heeft na vanavond???
Samenvatting
Huh in de story op instagram van ER zie je nienke met de imuniteitsketting? Of is dat iets anders wat ze om haar nek heeft hangen?
Oe zo lijkt het wel inderdaad!
Samenvatting
Is het mogelijk dat het zo’n ketting is die ze omsoen in dat ‘biechthokje’? Snap niet echt waarom ze daarvoor steeds een ketting omdoen maar dat is me wel opgevallen
Dacht dat dat microfoon was of iig iets voor het geluid haha. Maar wellicht heb ik dat zelf bedacht