Expeditie Robinson #1

Tsja, verkeerde inschatting van de invloed van social media en haar bekendheid. We hebben allemaal wel eens gelachen om iemand die je ziet op straat toch? Het feit dat zij bekend is geworden zorgt ervoor dat dat haar kwalijk wordt genomen terwijl zoveel mensen wel eens iemand uitlachen wat echt niet kan. Mensen zijn nu eenmaal zo.

3 likes

Juist en toen was ze 15/16 of zo. Waarschijnlijk schaamt ze zich er nu ook onwijs voor

2 likes

Mijn liefde voor Tony is oooovuuuuuuuur insert stem van niels

7 likes

Godver de … wat een idioot is die met dat wespennest op haar kop :roll_eyes: Wat een respect heb je dan pff

2 likes

Is het ook. Persoonlijk heb ik zelf ook wel eens dingen gezegd en gedaan wat super zielig is voor de andere persoon. Tegenwoordig hou ik het meer voor me (op het forum nog net iets minder), maar je leert van je fouten als tiener

1 like

Btw hoe lang duurt die Eilandpraat. Kijk het voor het eerst maar ik wil slapen :joy:

Echt he! Voor mijn gevoel duurt die nu ook langer dan normaal.

Maaaar: we hebben nu wel het antwoord. De kandidaten krijgen nog een hele aparte uitleg met tips over hoe ze de proef moeten doen

Ik kijk altijd zodra het op rtlxl staat en ben het echt helemaal eens met jullie commentaar haha. Hoop echt dat ze snel Tony eruit gooien Gezeik over dat hij kiest voor het team, maar ondertussen heeft hij zelf nog geen reet bijgedragen. Ook ‘ik kies tactisch’, oja want gezelligheid zorgt ervoor dat je hier volgende week niet weer zit. De rest van dat team vind ik net zo dom, allemaal maar als schapen achter iemand aanlopen die dat niet verdiend? Alleen van Johnny snap ik het nog dat hij zichzelf wil redden, maar van mij mogen ze echt 1 voor 1 allemaal naar huis.

Het enige goede wat ik kan bedenken is dat Tony toch niet gaat winnen aangezien hij niks kan. Na de samensmelting denk ik niet dat Johnny, als hij er nog is, een complotje met hun blijft houden. Hij past makkelijker tussen team onbekend en Corry dan de rest denk ik. En team onbekend heeft toch al een hekel aan Tony :yum:.

Sorry, is een hele rant geworden over Tony. Ben duidelijk gefrustreerd haha

7 likes

Imke kwam vorig jaar op een later moment in een van de teams. Bij de eerste wedstrijd kregen ze de uitleg en toen zeiden ze 3-2-1 start. Dus zij sprong het water in om aan de proef te beginnen. Niemand volgde en ze vroegen zich af wat ze aan het doen was. Imke dacht dat de proef echt begon en wist niet dat ze eerst nog een echte uitleg kregen :grinning:

10 likes

ik zing luidkeels mee! :sweat_smile:

1 like

Thanks RTL… Zo irritant die dikke spoiler gelijk. :expressionless:

Verder vermoed ik wel dat die survivalcursus een idee is van Famke haar management om haar imago op te krikken, en dat ze zich daarom ook zo groot probeert te houden in het programma. Neemt niet weg dat ik het sneu vind dat ze eruit is.

1 like

Ik kijk het nu terug maar had alle comments hier al gelezen, want spoilers maken me niet uit vind het eigenlijk toch maar saai haha. Heb weer hartelijk moeten lachen :joy: er is op dat eiland meer eten dan in me huis hahaha

Vind famke echt een schatje met se bloemetjes plukken.

Ik at btw croky paprikachips (maar is al op😔) en mn kat doet raar en haalt de bank iverhoop🤷‍♀️

9 likes

Vond deze ook wel nice :joy:

7 likes

“Ik keek naar een lizard, een lizard naar mij”

3 likes

Hahaha ja, vaak begin ik gewoon te lachen als ik dat accent weer hoor. Ik kijk het nu terug. Hij vindt de sfeer of in zijn woorden de “swea” op het eiland fijn.

Dit vond ik dus echt heeel grappig hahahsa

2 likes

waarom lees ik hier niets over Laurie…

Omdat het een schijtwijf is

5 likes

hahaha juist

Die qwenda is ook een schijtwijf.

1 like