Expeditie Robinson #1

En wat is die Sjaak trouwens gespierd zeg!

Omdat ik haar aanwezigheid wil ontkennen…

Vind haar nog vervelender dan gwenda :flushed:

4 likes

Vind het vooral zó dom toen ze in het voorstelfilmpje continu zei ‘Laurie is erg sociaal’. Vind het zo dom staan als je over jezelf in derde persoon praat

4 likes

Hij is nog geen enkele keer aan het woord geweest? Ik dacht op een gegeven moment, wie is die guy? Haha

Haha ik bedoel met Sjaak, Stijn. Dat blonde meisje :sweat_smile: iemand had hier voorgesteld om haar Sjaak te noemen. Wie had jij in gedachten dan?

1 like

Hahaha. Een of andere ON’er is ook gespierd en ik heb geen idee wie hij is :stuck_out_tongue:

Oh die Koerdische jongen? Ik heb ook geen flauw idee hoe die heet haha.

Dat is Özgür hahaha

1 like

Waar kan je eilandpraat kijken vanuit Belgie als je geen visa/ideal/… hebt voor een NLziet abo? De gewone afleveringen komen al op youtube maar eilandpraat niet

Ik zit weer klaar! Lekker vroeg haha

4 likes

Haha me 2,zin innn

1 like

Chocolade pepernoten, poes naast me, dekentje… Ik ben er ook klaar voor!

11 likes

Benieuwd naar die (eenzijdige?) ruzie tussen dat grietje met die nepnagels en Corry Konings!

4 likes

Ik ben net met m’n zusje naar de supermarkt gegaan voor snacks :blush:

8 likes

Ja ik ook, het zal waarschijnlijk wel weer dramatischer worden neergezet dan het is…

Dat hoop ik in dit geval bijna, want ik vind het zielig voor Corry anders :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben trouwens wat afleveringen van vorig seizoen aan het terugkijken en ik ben bij die ruzie tussen Roeland en Shelley. Dat was ook verschrikkelijk irritant zeg.

5 likes

Ik heb speciaal stokbrood en smeersels en tapas gehaald voor vanavond. Zin in!

5 likes

Ja omdat het zo tenenkrommend was zou ik het niet eens terug kunnen kijken haha. Was een misselijke vent was dat zeg met z’n neerbuigende toontje :nauseated_face:

3 likes

Ja om aan te vliegen die man

2 likes