Shary ann blijft maar praten over Kim maar ik zie haar zowat nooit praten? Vergeet eigenlijk steeds dat ze meedoet
Omg wat is dat voor helse proef
Ja zo overheersend vind ik haar (nog) niet.
De proeven zijn wel intens dit jaar!
Zo die proef ziet er intens uit!
Ik denk dat Eva in die brief leest dat ze terug keert en dan ook in een van de kampen komt, dan zit Rijk dus alleen op dat eiland
Edit: Ohnee natuurlijk niet want zij zit al in de samensmelting haha oké ik heb niks gezegd doeg
Ja Shary-Ann overdrijft de hele tijd al over iedereen.
Idd ze gaat er maar over door. Heb kim nog niet 1 keer iets over haar horen zeggen. En thomas moet echt wat aan zn tanden doen man het kan echtniet Je ziet alleen een witte streep de rest van zn gezicht valt weg. En hugo heeft overduidelijk wel kutwijf gezegd. Leugenaar.
Ik hoop dat Rijk en Eva allebei in een kamp komen en iedereen gewoon weer meedoet, maar Eva dan met immuniteit tot de samensmelting
Oja, dat zou ook nog kunnen. Dat zou wel leuk zijn! Dan heeft Rijk ook nog een eerlijke kans
Het lijkt me echt heel lastig als iemand in je team zo in je allergie zit.
Lijkt me echt handig om thomas in je team te hebben. Dan heb je snachts nog een nacht lampje
Ah lief dat ze zo geëmotioneerd is
Duivelseiland had echt een leuke (onverwachte) goeie teamspirit, ook met Berdien en Rob er nog bij!
Zelfs hier snap ik geen hond van
Wajoooooo
Ik denk dat nu rob eruit is, dat er straks bij de eilandraad niemand naar huis gaat. Maar dat degene die eruit gestemd wordt, dat die wellicht naar Duivelseiland gaat?
Hugo is helemaal gelukkig dat die weg is van Fien
Fien en Yvette zullen dit niet erg vinden zo zonder Hugo
Haha die ene Eva die was ik echt compleet vergeten?
Tim vind ik echt heel cute
Huh deed die tim al die tijd al mee