Expeditie Robinson #2

Weer verder over dit zeer “enerverende” seizoen :palm_tree: :lizard:

1 like

Wat een kut seizoen. Einde bericht.

9 likes

Hahahahaa als je Gregory googlet😂

48 likes

Ik vind het echt heel jammer dat Nienke naar huis is! Was te verwachten, maar als Loiza nu volgende week gaat is dit echt een rotseizoen🙄 en Steven en Do op finalisteneiland, nou nou wat een plezier

5 likes

Als Loiza verliest dan is het ook wel duidelijk hoe de aflevering verder gaat, hoe de volgende aflevering gaat, etc. etc. Echt boring. Beter doen ze volgend jaar niet meer bekend vs onbekend maar gewoon gemixt.

4 likes

Wat wel raar is bij de puzzel, is dat ze nadat Do gewonnen had inzoomden op een puzzel, maar die puzzel klopte niet. Waarschijnlijk was het dan de puzzel van Loiza, maar wel apart.

is al weer weggehaald haha jammer

Ah kak ik zit nu terug te kijken en dacht pak het topic erbij maar zag niet dat dit een nieuw topic is. Dus nu weet ik al dat Nienke gaat. Stom zeg van Gregory.

Hahaha love this! :joy::joy:

4 likes

Gregory is ook zo niet slim bezig? Als Nienke doorging was zij volgende week het target en nu is hij na Loiza aan de beurt

Bleh ik heb niet eens zin meer in de rest van dit seizoen. Grote kans dat ze Loiza er nog uit knallen, dan heb ik echt niemand meer om voor te kijken. Eerst vond ik Steven een held, maar na dat gedweep met Do ben ik ook wel een beetje klaar met hem.

Ik vind Nienke wel heel grappig nu bij eilandpraat

3 likes

Zijn er mensen die Soundos nou echt grappig vinden? Vreselijk. Vind Nienke wel heel leuk en grappig nu bij eilandpraat.

3 likes

Ja! Eerste leuke eilandpraat aflevering sinds lange tijd.

Wat is dat undress for love trouwens :neutral_face:

Toen Nienke begon over Steven die ver in de kont oid van Dominique zit, wist Luuk even niet meer wat hij moest zeggen geloof ik

9 likes

Precies dit! Zo dom. Alsof hij het gaat winnen van die 3 onbekenden, die steunen elkaar altijd

Jaaa ook vreselijk programma volgens mij. Komt op mij echt over als een vleeskeuring. Bah.

Wat mij wel opviel in vergelijking met anderen die aanhadden gegeven dat ze op hun moesten stemmen was dat Nicolette en Dennis hier geen aandacht aanschonken in vragen aan Nienke. Bij Jody kwam er wel iets van ‘vertel, het gaat niet goed?’ vraag. Misschien dat de OBN’ers hierdoor ook onraad roken en toch meer stemmen in hebben gezet.

Ik zag ook per ongeluk wie er uit ging, omdat ik niet door had dat dit een nieuw topic was.

1 like

Er is weer een nieuwe spoiler over de volgende aflevering! Als je het vorige week jammer vond dat het overduidelijk Nienke was zou ik hem niet bekijken, het verklapt het namelijk best wel.

Samenvatting

De volgende afvaller is iemand die op winnaarseiland is geweest. Nou daar zijn er dus maar 4 geweest waarvan er 2 nu nog zitten, dus dan houd je alleen Loiza en Robin over.
Vind dit ook een beetje een gek gekozen spoiler, misschien wisten ze niet beter maar nu weten we dus wel dat Laurie, Jan en Greg sowieso doorgaan.

Voel me een beetje een zure mat nu haha maar heb echt geen zin om te kijken. Dat Laurie en Do weer gaan praten over “hoe het plannetje is gelukt” en Steven voor de zoveelste keer gaat uitleggen dat hij een backstabber is (zegt hij niks anders daar?)

2 likes