Expeditie Robinson #2

Ben echt teleurgesteld in Roy. Heb het idee dat hij door de eerste tegenslagen (ander team als kim, eilandraad) direct uit het veld geslagen is. Toch een beetje zonde… en teleurstellend.

6 likes

Ja dat vind ik ook… ik vind het slap tuurlijk mis je thuis dat doet iedereen er zitten mensen die hun kids moeten missen …maar kom op je weet dat je toch over een tijdje weer naar huis gaat. Miss komt het omdat ik mij totaal niks bij heimwee kan voorstellen omdat ik nogal een " loner " ben.

2 likes

Ik vond het wel droog

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hij is er duidelijk nog niet overheen😂

1 like

Ik vind Rob een leuke deelnemer. Fanatiek, net als Hugo, maar dan met een gevoelsleven.

2 likes

Cinnamon cola? Waar?

Ik heb m van de Appie, ze hebben blikjes en litterflessen als limited herfsteditie!

Ik ben trouwens wel bang dat zuid volgende week verliest als ze al zo heftig met bobdjes bezig zijn?

OMG!!!

1 like

Ik heb even nog niks gelezen, ben nu aan het kijken maar wat de fak is up met die lion king muziek!! Exit Rob is niet hetzelfde als de dood van Mufasa :rage:

4 likes

Heimwee kan idd heftig zijn. Dit jaar voor het eerst echt meegemaakt. Wist letterlijk niet wat mij overkwam.

overgeven tmi

Koorts verschijnselen
Paniekaanval

Van alles kwam langs.

Ik vraag mij af of Rijk echt helemaal alleen op dat eiland is. Moet er niet iemand van de regie bij zijn voor het geval dat er iets gebeurd? Lijkt mij dat ze dan snel ter plekke moeten zijn. Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat?

Ik heb gelezen dat er alleen overdag een cameraploeg is en dat ze 's nachts een portofoon hebben voor noodgevallen

1 like

Hier verteld Rijk erover

1 like

Ik dacht dat ze af en toe langs kwamen voor shots en er na weer vertrokken.

Ik zou nog liever helemaal alleen zijn dan met een paar productiemensen waar je geen/nauwelijks contact mee mag hebben.

Rijk zegt dat ze zelf ook steeds grappen maken over de witheid van Thomas zijn gebit. Ik denk niet dat Rijk op Duivelseiland een beetje in z’n eentje geintjes zat te maken DUS hij haalt vast de samensmelting #spoilerrr

10 likes

Ze zijn ook met z’n allen daar naartoe gereisd en elkaar vaker zien bij afleveringen kijken/gezamelijke meetings nu. Zou ook zo kunnen zijn gegaan

2 likes

Ik had ook de indruk dat Rijk en Eva niet samen hebben ‘gezeten’. Er waren wat opmerkingen waar de ander dan wat verbaasd op reageerde.

1 like

Vanavond weer, whoop whoop!

1 like